پرسپولیس

پرسپولیس با دردسری بزرگ مواجه شده است که این باشگاه را وارد یک چالش جدید می‌کند.

به گزارش مشرق، شرکت برهان مبین بابت شکایتی که در سال 94 از باشگاه پرسپولیس بابت انتقال بلیت فروشی انجام داده بود از دادگاه حکم گرفت تا این این باشگاه با دردسر جدیدی مواجه شود.

 مطابق قراردادی که در تاریخ مرداد سال 94 امضا شده، حق بلیت فروش بلیت الکترنیکی به مدت 11 سال به طور انحصاری از تاریخ عقد قرارداد با فدراسیون و سازمان لیگ به نمایندگی از سوی باشگاه‌ها، به این شرکت واگذار شده بود. در این بین باشگاه پرسپولیس اقدام به انتقال بلیت فروشی به اشخاص ثالث کرد. با توجه به همین قضیه شرکت برهان مبین از باشگاه پرسپولیس کرد شکایت و علیه این باشگاه نیز حکم گرفته است.

بر همین اساس قاضی پرونده  نسبت به ابطال آن بخش از قراداد منعقده بین پرسپولیس و استقلال با شرکت ایرانسل که موید انتقال فروش بلیت الکترنیکی بوده است، اقدام کرده و حکم به اعتبار قرارداد سال 94 شرکت برهان مبین با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داده است. این بدان معناست که باشگاه پرسپولیس در این 4 سال در انتقال بلیت فروشی با شرکت مربوطه در واقع تخلف کرده است.

بیشتر بخوانید:

تجهیز استادیوم وظیفه باشگاه‌ها نیست/ تهدید تعطیلی لیگ برتر عملی نمی‌شود

در حکمی که علیه باشگاه پرسپولیس صادر شده، آمده که این باشگاه به مدت 7 روز وقت دارد تا در موارد مربوطه اقدام کند. اول اینکه بلیت فروشی را به شرکت برهان مبین برگردانده و تجهیزات این شرکت که پیش از این در ورزشگاه آزادی نصب بود را به سر جای خود برگرداند. خسارت وارده به تجهیزات نامبرده از سوی باشگاه پرسپولیس نیز باید به این شرکت پرداخت شود.

همچنین 35 درصد سهم این شرکت از بلیت فروشی که از تاریخ شهریور سال 96 به بعد توسط این باشگاه انجام شده نیز باید به شرکت برهان مبین پرداخت شود. (در این تاریخ باشگاه پرسپولیس از فروش بلیت توسط شرکت برهان مبین ممانعت کرده است.)

عجیب‌تر اینکه مدیریت پیشین باشگاه پرسپولیس بلیت فروشی این باشگاه را در اواخر فصل به شرکت ریحان فیلم واگذار کرد و در ازای آن 7 میلیارد به این باشگاه رسید اما با شروع فصل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بلیت فروشی دیدارهای سرخابی‌ها را بر عهده گرفت. با توجه به همین مسئله شرکت ریحان فیلم نیز از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

هم اکنون مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس با پرونده‌های شکایت عجیبی که از این باشگاه بابت بلیت فروشی شده، مواجه است که نشان می‌دهد در آینده نه تنها کمترین سود را از بلیت فروشی خواهد برد بلکه باید کلی خسارت به شرکت‌ها بپردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    10 2
    پلپولیس حقش
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 0
    فتحی و عرب سرخابی ها رو له کردند
  • دو ستاره اصلی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 0
    یه جوری گفتید دردسر بزرگ که فکر کردم سلطانی فر از وزارت ورزش رفته
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      1 0
      خیلی باحال گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس