کد خبر 1018437
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
راموس

سرخیو راموس با انتقاد از برگزارکنندگان جایزه توپ طلا می‌گوید بهتر است یک توپ طلا برای رونالدو و مسی ساخته شود و یک توپ طلا هم برای بقیه فوتبالیست‌ها باشد.

به گزارش مشرق، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در گفتگویی با ایوان زامورانو در تلویزیون TUDN درباره مسائل مختلف صحبت کرد و در بخش مهمی از این مصاحبه به انتقاد از برگزارکنندگان توپ طلا پرداخت و گفت بهتر است یک توپ طلا فقط برای مسی و رونالدو ساخته شود و هر سال در اختیار یکی از آنها قرار بگیرد، و یک توپ طلا هم برای دیگر فوتبالیست‌های دنیا باشد.

بیشتر بخوانید:

درخواست جالب هوادار رئال از راموس +عکس

درباره زمان بازنشستگی

من تا زمانی که دیگر نتوانم بازی کنم به فوتبال ادامه خواهم داد و به این زودی‌ها هم این اتفاق نخواهد افتاد. من هر کاری بتوانم خواهم کرد و تا زمانی که حس خوبی داشته باشم به فوتبال بازی کردن ادامه خواهم داد. من به خودم خوب می‌رسم و امیدوارم بتوانم تا چند سال به بازی کردن ادامه بدهم.

درباره توپ طلا

آنها می‌توانند یک توپ طلا مخصوص کریستیانو و مسی درست کنند و هر سال بر اساس نتایج به یکی از آنها بدهند ... و یک توپ طلا هم برای بقیه فوتبالیست‌ها. این در نهایت به نفع فوتبال خواهد بود.

میراث راموس در رئال مادرید

من به میراثم در رئال افتخار می‌کنم. این چیزی نیست که کسی آن را به من داده باشد. تلاش، از خود گذشتگی، تعهد و ثبات دائمی اینها رمز موفقیت من بوده. مهم رسیدن به اوج نیست بلکه ماندگار شدن در اوج است. در پشت پرده خیلی چیزها می‌گذرد که مردم نمی‌دانند. موفقیت تصادفی نیست. اینکه میراث من برای میلیونها کودک الهامبخش است به من احساس رضایت می‌دهد.

بهترین خاطره در چمپیونزلیگ

گلی که در لیسبون زدم بدون تردید یکی از بهترین خاطرات من در سالهای اخیر بوده. آن گل تاریخساز شد چون به ما کمک کرد دوباره قهرمان شویم، آن هم سه  سال پیاپی. قهرمانی‌های چمپیونزلیگ مثل بچه‌های من هستند و نمی‌توانم بگویم کدام را بیشتر دوست دارم.

ال کلاسیکو و بازی با بارسلونا

هر دو تیم این روزها وضعیت خوبی را سپری می‌کنند. ما وقتی حریف‌مان قوی است انگیزه بیشتری برای پیروزی داریم. ولی در هر صورت بازی با بارسلونا بازی متفاوتی است. امیدوارم این بار هم بتوانیم بارسلونا را شکست بدهیم و صدر جدول را مال خودمان کنیم

بازگشت زیدان

زیزو مربی بزرگی است. او در واقع نماد رئال مادرید شده. ما در زمان او قهرمانی‌های دلچسبی بدست آوردیم. او می‌داند تیم به چه چیزهایی نیاز دارد. بازگشت به رئال تصمیم شجاعانه و مهمی بود که او گرفت. ما دوره بحرانی‌ای را پشت سر گذاشته بودیم و اوایل برایمان سخت بود که دوباره دینامیزم‌مان را بدست بیاوریم. او بهترین کسی است که می‌تواند ما را از موقعیت‌های دشوار بیرون بیاورد.

جانشین راموس در آینده

مقایسه کردن فوتبالیست‌ها با هم کار درستی نیست. در رئال مادرید بازیکنان خوب زیادی هست و در بازار هم بازیکنان خوب زیادی هست که باشگاه می‌تواند جذب کند. دلیخت دفاع وسط خیلی بااستعدادی است ولی او بازیکنی است که در آینده خواهد درخشید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    1 0
    هیچکس راموس نمیشه
  • Rezaarzandeh IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
    0 0
    مسی بهترین دنیای فوتبال است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس