بهتاش فریبا

مدیرفنی پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید هر چند مشکلاتی از سوی باشگاه به وجود آمده اما اقدام استراماچونی در ترک ایران حرفه‌ای نبود.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در ارتباط با شرایط استقلال در چند روز اخیر و جدایی استراماچونی از این تیم عنوان کرد: اگر باشگاه استقلال مفاد قرارداد را رعایت می‌کرد این اتفاقات رخ نمی‌داد و استراماچونی هم این درخواست را مطرح نمی‌کرد که مدت زمان قراردادش به یک فصل کاهش پیدا کند. از ابتدای فصل از این مربی حمایت کردیم و حتی من در مصاحبه‌هایم به این موضوع اشاره کردم که این مربی در استقلال به زمان نیاز دارد و می‌تواند این تیم را به روزهای خوبش برساند. در اینکه مدیران باشگاه در حل برخی مشکلات به وظایف خودشان عمل نکردند بحثی وجود ندارد ولی از طرفی اقدام استراماچونی در ترک ایران هم چندان حرفه‌ای نبود. نمی‌دانم تا پایان نیم فصل مشکلات حل می‌شود یا خیر ولی بهتر بود که استراماچونی حداقل تا پایان نیم‌فصل اول صبر می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: مدیرعامل شوم، ۹۰ درصد استراماچونی را برمی‌گردانم/ چشم‌های زرینچه ایراد دارد!

وی با اشاره به درخواست سرمربی استقلال برای کم کردن زمان قراردادش عنوان کرد: این مربی در چند ماه گذشته شرایط استقلال را دیده و حتما تحت فشار بوده که چنین درخواستی  از استقلال داشته است. مشکلاتی در زمینه امکانات، مسائل مالی و برخی موارد دیگر وجود داشته که استراماچونی را به این فکر انداخته است، هر چند می‌گویند او پیشنهادهای دیگری هم دارد.

فریبا در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال بابت جدایی این مربی ضربه نخواهد خورد؟» تصریح کرد: قطعا ضربه خواهد خورد. شما دیدید که غیبت این مربی در بازی با پیکان تاثیر خودش را گذاشت و این تیم دو امتیاز از دست داد. بازیکنان استقلال در این بازی تمرکز لازم را نداشتند، خصوصا خط دفاعی که شرایط خوبی نداشت. بزرگترهای تیم هم به دلیل مسئولیتی که روی دوششان بود در حد خودشان بازی نکردند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ارتباط با پذیرفته شدن استعفای فتحی از سوی وزارت ورزش و اینکه فتح‌الله‌زاده گزینه اول مدیرعاملی استقلال است، خاطرنشان کرد: برای فتحی خوب بود که از استقلال برود. در چنین شرایطی که نگرانی‌هایی در مورد مسال مالی و برخی مشکلات دیگر وجود دارد، فتح‌الله‌زاده می‌تواند همراه با چک‌هایش به استقلال کمک کند! در برخی شرایط و برخی زمان‌ها یکسری از مدیران می‌تواند به استقلال کمک کنند و فتح‌الله‌زاده می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس