بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت فقط کسانی را می‌تواند رایگان بیمه کند که وزارت رفاه به صورت رسمی اعلام کند که در دهک یک تا سه قرار دارند.

به گزارش مشرق، طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره همکاری وزارت رفاه برای انجام ارزیابی وسع گفت: بر اساس آیین نامه، وزارت رفاه باید بر اساس اطلاعات ثبت شده در پایگاه اطلاعات ایرانیان ظرف یک ماه ارزیابی وسع را انجام داده و به بیمه سلامت اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

وی عنوان کرد: فقط پوشش بیمه اجباری سلامت بر عهده سازمان بیمه سلامت است. اگر کسی می‌خواهد از یارانه دولت استفاده کند باید فرم مربوطه را پر کند و این فرم برای وزارت رفاه ارسال می‌شود. اگر وزارت رفاه دهک فرد را یک تا سه اعلام کرد، همه حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود.

موهبتی افزود: اگر وزارت رفاه ظرف یک ماه اعلام نظر نکرد، فرد بیمه رایگان نمی‌شود. با این حال سازمان بیمه سلامت فقط کسی را می‌تواند رایگان بیمه کند که وزارت رفاه به صورت رسمی اعلام کند که در دهک یک تا سه قرار داشته باشد. ۵۰ درصد حق بیمه کسی توسط دولت پرداخت می‌شود که بر اساس اعلام وزارت رفاه، فرد در دهک چهار قرار داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حن ه.ملکی IL ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    1 0
    بیمه.سلامت.دا م.جند.سال.است.خو ه.همسرم.وسه.فر ندم..ممنون
  • نقی IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    1 0
    سلام من برای بیمه سلامت ثبت ونام کردم وبعد از یک ماه جواب امد که هر ماه 48000 برای هر نفر واریز شود در صورتی که اصلا وضع مالی خوبی ندارم چجوری برای من جزء دهک های بالا انتخاب شدم لطفا پیگیری شود من هیچ بیمه ای ندارم.
  • نظر یونسی جویباری IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    من راننده خطی هستم چطور میتونم ماهیانه ۱۸۰هزارتومن بابت بیمه سلامت پرداخت کنم به نون شب خانواده نمیرسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس