کد خبر 1018128
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵
‌

این بودجه شامل 3 فصل دفاع، حفظ امنیت عمومی و تحقیق و توسعه دفاعی است که نسبت به بودجه 98، در مجموع ۱۳۵۶ میلیارد تومان کاهش داشته است.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: انتشار متن لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که دولت برای دومین سال متوالی بودجه دفاعی کشور را کاهش داده است.

این بودجه شامل 3 فصل دفاع، حفظ امنیت عمومی و تحقیق و توسعه دفاعی است که نسبت به بودجه 98، در مجموع ۱۳۵۶ میلیارد تومان کاهش داشته است.

به عنوان مثال، ردیف مربوط به تقویت بنیه دفاعی وزارت دفاع از میزان 26 هزار میلیارد ریال سال ۹۸،‌ به هزار میلیارد تومان کاهش یافته است.

ردیف تقویت بنیه دفاعی در بودجه ستاد کل نیروهای مسلح نیز با کاهش هزار و 400 میلیارد تومانی برای سال آینده مواجه است.

لایحه بودجه امسال نیز در فصل دفاعی با کاهش ۲۷ درصدی مواجه بود، اما بخشی از آن با تدبیر و پیگیری نمایندگان مجلس، جبران شد.

با توجه به وضعیت حساس کشورمان در منطقه و تهدیدات مختلف علیه ایران، چنین کاهش بی‌ سابقه‌ای، موجب در مضیقه قرار گرفتن نیروهای مسلح خواهد شد.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • NL ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    6 0
    دولت جیب بر و خبیث
  • شاهرخ IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    6 0
    به خدا مظلوم تر از نیروهای مسلح ما تو دنیا بین کشورهایی که دولت مستقل دارند،نیست! مرد هستن و جوان مرد ولی نه اینکه دولتم ، خب مظلوم گیرآورده.
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 0
    به عنوان مثال، ردیف مربوط به تقویت بنیه دفاعی وزارت دفاع از میزان 26 هزار میلیارد ''ریال'' سال ۹۸،‌ به هزار میلیارد ''تومان'' کاهش یافته است یه جو انسانیت داشته باشید تو خبر نوشتن. با این جور نوشتن مردم رو میفرستین تو خیابون بعد یه کنار وامیستید میگید آشوبگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس