کد خبر 1018087
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
چند توصیه به خریداران خودرو/ الان وقت خرید است

بازار بلاتکلیف و فاقد ناظر خرید و فروش خودرو با بی ثباتی قیمت ها هر روز رقم های متفاوتی را ثبت میکند که در این شرایط اگر خریدار واقعی خودرو هستید با مشاهده محصول نسبت به خرید اقدام کنید.

به گزارش مشرق، اوضاع این روزهای خرید و فروش خودرو بدتر از هفته گذشته با تشدید رکود روبه رو است و کسی حاضر به خرید خودرو نیست. جالب اینجاست در این شرایط دو شرکت ایران خودرو و سایپا اقدام به عرضه تعدادی محصولات خود در قالب طرح های فروش اعتباری و نقدی برای مدیریت بازار کرده‌اند اما جو روانی افزایش قیمت دلار و بنزین در کنار تحویل‌های مدت دار  خودرو عاملی شده تا روند افزایش قیمت ها در انواع محصولات این دو شرکت ادامه داشته و نگرانی مصرف کنندگان در خرید خودرو بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت خودرو دوباره صعودی شد

در همین ارتباط فروشندگان خودرو به مردم توصیه می‌کنند  اگر امروز خریدار خودرو هستند قبل از اینکه خودرو را ندیده‌اید اقدام خرید آنها نکنید. علاوه بر این در طرح‌های فروش‌ فوری شرکت های خودروسازهم  مصرف کننده می تواند محصول خود را با چند ماه تأخیر دریافت کند که این موضوع می‌تواند به صرفه باشد.

در خودروهای خارجی نیز سقف افزایش قیمت‌ها در انواع خودروها پر شده و محصولات دیگر کشش بیشتر قیمت‌ها را ندارند. به عنوان نمونه سانتافه از 670 میلیون تومان به 900 میلیون تومان رسیده است که اصلاً این خودرو ارزش 1 میلیارد تومان را ندارند.

بر همین اساس اگر کسی خواستار خرید خودروهای خارجی است نباید به امید گرانی  بیشتر قیمت‌ها اقدام به خرید کند چراکه نه تنها در آینده سودی کسب نمی‌کنید بلکه باید ضرر خواب پول خود را هم باید پیش بینی کرد.

علاوه بر این زمزمه صدور مجوز آزادسازی واردات خودروهای هیبریدی در بازار باعث شده حتی پیش بینی کاهش قیمت ها هم در خودروهای خارجی مطرح شود. به اعتقاد فعالان بازار اگر ورود این خودروها آزاد شود به طور حتم تأثیرات خود را بر کاهش قیمت خودروهای خارجی خواهد گذاشت.

 روی هم رفته بازار بلاتکلیف و فاقد ناظر خرید و فروش خودرو با بی ثباتی قیمت ها هر روز رقم های  متفاوتی را ثبت میکند که در این شرایط اگر خریدار واقعی خودرو هستند با مشاهده محصول نسبت خرید اقدام کنید. در غیر این صورت باید چندین ماه یا سال معطل تحویل خودروی خود باشید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محسن IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    53 0
    واردات ماشین رو آزاد بشه مردم از دست این قاتلها راحت بشن
    • قریشی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      18 20
      واردات رو آزاد نکنن، یکسال تولید خودرو رو بسپارن بدست توانمند سپاه مطمئن باشید بهترین خوردوهای دنیا رو در داخل تولید می کنند
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      3 0
      بسپارند دست وزلرت دفاع وارتش
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    20 1
    رکوده هی میگی بخرن ,چی رو بخرن!
  • عباسی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    14 1
    یعنی مملکت هرکی هرکیه/دولت تدبیر با ملت چه کردی
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    8 5
    به نظر من بازم گرون میشه
  • SG ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 0
    یک وقتایی پیش میاد هر کس به امیدی به دنبال سود بیشتر ولی اگه بجای خرید گوسفند با دلار ۴۲۰۰ از دامدار کشور مان بخرید همه برن دنبال کشاورزی ودامداری بجای دلالی بهتر نیست
  • امید IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 0
    یه جوری میگه شرکت سایپا اقساطی خودرو میده انگار نصفش میخواد تسهیلات بده باباآخه4میلیون هم شده تسهیلات؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس