علی جباری

پیشکسوت استقلال تهران گفت: ما در این اوضاع و احوال نمی‌توانیم گزینه‌ای داشته باشیم، همه کارها را وزیر کرده و خودش هم باید این شرایط را اصلاح کند.

به گزارش مشرق، علی جباری در خصوص شرایط حال حاضر تیم و باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر به مقابل باشگاه بیایید متوجه می‌شوید چه خبر است. تنها راه این است که مدیریت باشگاه عوض شود و یک مدیریت جدید بیاید. باید کسی بیاید که مورد توجه هواداران باشد و برود با استراماچونی صحبت کند و او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگرداند، وگرنه با این گروه و این اوضاع و احوال نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. بهترین راه استعفای فتحی است. هوادار نمی‌تواند تحمل کند. باید یک نفر دیگر وارد عمل شود، با استراماچونی صحبت کند و او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازگشت راضی کند.

وی  در پاسخ به این سوال که آیا مدیر جدید می‌تواند سرمربی استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تصمیمش منصرف کند، عنوان کرد: صد درصد می‌تواند. استراماچونی حرفه‌ای است، اما حرف و دروغ زیاد شنیده و وعده زیاد به او داده شده، اگر می‌خواهند این مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگردانند و حفظ کنند تا هوادار آرام شود، همین راهش است. اگر هم قبول نکند که برگردد، باز هم حنایی که رنگی ندارد نمی‌توان به آن دلخوش بود. اگر می‌خواهند آرامش به تیم استقلال برگردد، باید مدیریت عوض شود و این بهترین راه است.

بیشتر بخوانید:

استعفای دسته‌جمعی مدیران استقلال؟

جباری ادامه داد:  مردم ناراحت و خسته هستند. تیم در حال نتیجه‌گیری بود اما این اتفاق افتاد. بلایی که بر سر شفر آوردند، این بار برای استراماچونی اتفاق افتاد. راه علاج در این اوضاع و احوال استعفای مدیرعامل و آمدن مدیرعامل جدید است.

جباری در ارتباط با بازی امروز استقلال مقابل پیکان تصریح کرد: بازی امروز مسلما آرامش نخواهد داشت، اما امیدوارم تماشاگران بیایند. در فضای مجازی دیدم که هواداران می‌گویند بازیکنان بازی نکنند، اما این کار شدنی نیست، باید برنامه تعیین‌شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرا کنند. اگر بازی نکنند، تیم 3 بر صفر بازنده می‌شود و جریمه و محرومیت و مشکلات دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پی خواهد داشت. 

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا گزینه‌هایی برای مدیرعاملی مورد نظر است، گفت: ما در این اوضاع و احوال نمی‌توانیم گزینه‌ای داشته باشیم. همه کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وزیر کرده و خودش هم باید این شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح کند. همه برنامه‌ریزی‌ها توسط او انجام شده، خودش نفر گذاشته و خودش هم حالا باید این نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بردارد و نفر جدید بگذارد. الان شرایط به اینجا رسیده که تیم نتیجه گرفته اما مردم راضی نیستند و وزیر باید فکری به حال این شرایط بکند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محسن IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    4 0
    اقایان غیراستقلالی وبی تعصب لطفابروید
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    2 0
    ﻭﺯﻳﺮ اﺳﺘﻴﻀﺎﺡ ﺷﻮﺩ
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
      0 0
      مربی که رفت، باید فاتحه شو خوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس