استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال به محض عبور یک کارمند از ساختمان این باشگاه، به خودروی او حمله‌ور می‌شوند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی غیر منتظره استراماچونی و انتشار عکس‌های خروج این مربی ایتالیایی از کشور از همان شب گذشته کانال‌های هواداری اعتراض خود را به نحوه مدیریت باشگاه اعلام کردند و حالا از صبح امروز این اعتراضات به جلوی درب باشگاه کشیده شده است.

بیش از هزار هوادار استقلال از صبح امروز (دوشنبه) مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند تا به مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی اعتراض کنند. 

آنها به تشویق سرمربی ایتالیایی استقلال پرداختند و شعارهایی چون «تیم بدون استرا، نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» و «فتحی یادت باشه، استرا باید باشه» سر دادند. این هواداران تأکید داشتند آبی‌پوشان بدون استراماچونی نباید در دیدار امروز مقابل پیکان حاضر شوند. آنها در ادامه به تشویق علی فتح‌الله‌زاده پرداختند.

بیشتر بخوانید:

درگیری هواداران با یک پیشکسوت و نارضایتی از بازگشت فرهاد+عکس

همچنین زمانی که هر یک از کارمندان باشگاه استقلال با خودروی خود از ساختمان باشگاه خارج می‌شود، خودروی آنها مورد هجوم هواداران قرار می‌گیرد. هواداران معترض همچنین به درهای پارکینگ باشگاه هجوم آوردند و آن را شکستند. هواداران پس از شکستن درها، وارد پارکینگ شدند و گوشی‌ها یا دوربین‌های خبرنگارانی را که از آنها فیلم می‌گرفتند، شکستند. آنها بعد از ورود به ساختمان باشگاه به طبقات مختلف هجوم بردند. 

استقلالی‌ها همچنین به امیرحسین فتحی مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه فحاشی کردند.

در شرایطی که حدود 500 نفر از طرفداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه تجمع اعتراض آمیز انجام دادند و خواستار جدایی مدیران این باشگاه هستند پای پلیس هم به ساختمان باز شد.

بعد از اینکه تعدادی از طرفداران معترض قصد حضور در طبقات ساختمان باشگاه استقلال را داشتند ماموران کلانتری منطقه سعادت آباد وارد عمل شده و با متفرق کردن افراد، ساختمان را نیز تخلیه کردند.

نیروهای انتظامی از کارمندان این باشگاه خواستند تا ساختمان را هر چه سریع‌تر ترک کنند، البته این اتفاق نیز رخ داده و در حال حاضر ساختمان باشگاه خالی از جمعیت است.

هواداران بعد از شنیدن خبر استعفای فتحی خواستار برکناری و استعفای سایر مدیران این باشگاه نیز شدند.

مرتضی هاشمی‌زاده مهاجم سابق استقلال که در زمان سرمربیگری صمد مرفاوی یکی از فورواردهای این تیم محسوب می‌شد امروز در جمع معترضی حضور پیدا کرد و نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه استقلال انتقاداتی را انجام داد.

وی ضمن اعتراض به شیوه برخورد با استراماچونی گفت: تا این تیم جان گرفت، مدیریت باشگاه سرمربی را فراری داد. این هیات مدیره کفایت اداره باشگاه استقلال را ندارند و وزیر ورزش و جوانان که خودش مسئولیت دارد باید به خواسته طرفداران استقلال توجه کند.

در حالی که عصر امروز (دوشنبه) هنوز تعدادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه حضور داشتند، محمد نوری، جواد قراب و علی جباری، سه پیشکسوت باشگاه استقلال با اسکورت مأموران امنیتی از باشگاه خارج شدند.

جباری پس از خروج درخصوص شرایط استقلال گفت که اگر مدیریت باشگاه تغییر کند، استقلال به روزهای خوبش بازمی‌گردد. محمد نوری هم گفت که باشگاه در حال فراهم کردن پول برای حل مشکلات است. او همچنین گفت که مشکلات استقلال با رفتن مسعود سلطانی‌فر از وزارت ورزش و جوانان حل می‌شود.

همچنین تعدادی از هواداران استقلال در مقابل ساختمان باشگاه درگیری مختصری داشتند که به خاطر حضور مأموران امنیتی در آن مکان، درگیری خود را به یک خیابان بالاتر منتقل کردند. با این حال این درگیری از دید مأموران پوشیده نماند و آنها با افراد درگیر برخورد کردند. مأموران همچنین گوشی افرادی را که از این صحنه فیلم گرفتند، ضبط و فیلم درگیری را پاک کردند.

تجمع هواداران مقابل باشگاه استقلال

دانلود

حمله هواداران به معاون اجرایی باشگاه استقلال

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    11 20
    تاریخ داره تکرار میشه. روزی ک برانکو رفت و ما پرسپولیسیا همین اعمال رو انجام دادیم به یاد بیارین . . . روزی ک همین استقلالیا با دمشون گردو میشکستن رو به یاد بیارین. الان قضیه 180 درجه برعکس شده
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    26 14
    اين كارا چيه رفت كه رفت اين وحشي بازي ها چيه
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    24 8
    از اینا الاف تر وجود نداره ، بی سوادهای الاف
  • il060 IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    26 2
    چه ملت بدبختی داریم با این وضعیت اسفناک اقتصادی وگرانی های کمر شکن عده ای واقعآنمیشه اسمی واشون گذاشت دنبال چی هستند .بدبخت به این ملت ..
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    3 0
    ای کاش حالا که کسی از مدیران بی کفایت حساب کشی نمیکنه، تمام مدیران بی کفایت از مردم حسابی کتک بخورند تا حساب دستشون بیاد و بی جهت پستهای مدیریتی مملکت را قبضه نکنند و مملکت را به ورشکستگی بکشانند. گوارای وجود مدیران بی کفایت.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    7 0
    هوادارا بیکارند.نباید بزاریم این قضایا باب شود پلیس باید عاملان این وحشی بازی ها را دستگیر کند و خسارت وارده را از آنها بگیرد.حیف پول بیت المال که میدن به این فوتبالیست ها
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    2 0
    تو این مملکت فوتبالی چه خبره. پریروز جدایی ویلموتس از تیم ملی، دیروز هم جدایی دنیزلی از تراکتور، الان هم جدایی استرا
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      0 0
      امان از جدایی - فرهنگ این جماعت بی عار و بی حیا که بنفع یک اجنبی تجمع کرده اند و خود فوتبال اگر نباشد هیچ مشکلی پیش نمی اید نشانگر اوج سرمایه گذاری دشمن برای نا آرامی ها به هرشکل و . است.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    1 0
    بازهم نظری ندارم
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    8 2
    یک مشت خل و چل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس