کد خبر 1017733
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه شهر خودرو به دنبال مالکیت توپ در خط هافبک است گفت: شرایط سپاهان خوب است، اگر ارتباط خط هافبک و فوروارد را قطع کنیم می‌توانیم موفق باشیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با تیم شهر خودرو که در هتل آبان مشهد برگزار شد، اظهار کرد:  قبل از هر چیز تشکر ویژه دارم از باشگاه معرفتی و فرهنگی شهر خودرو که در سه روز میزبانی خوبی داشتند، چیزهایی که این روزها در فوتبال کمرنگ شده در شهر خودرو وجود دارد.

وی افزود: پیش از صحبت کردند راجع به بازی فردا باید به بیانیه‌ای که دوستان در باشگاه نساجی در خصوص «تابش» صادر کردند توضیح دهم من با مسئولان باشگاه صحبت کردم ولی گفتند در جریان نیستند و گفتند این موضوع را پیگیری می‌کنند، باید گفت آقای «تابش» حرف بدی نزد و از تیم‌های شهرستانی دفاع کردند.


قلعه نویی با ابراز خوشحالی نسبت به بازی با شهر خودرو اظهار کرد: خوشحالم با تیمی بازی داریم که نگرشش ارائه بازی زیبا است و در زمینی بازی می‌کنیم که امکان ارائه بازی زیبا فراهم است، در بازی‌های گذشته دو بازی که با شهر خودرو داشتیم در شرایط خوب جدول بودیم و ولی برای بعضی‌ها این موضوع خوشایند نیست دعا می‌کنم بازی خوبی انجام شود تا همه از دیدن بازی لذت ببرند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از این تیم داریم انتظار می رود شهر خودرو به دنبال مالکیت توپ در خط هافبک باشد و باید با عمل به این موضوع برنده بازی باشیم، ما در بازی گذشته هم می‌توانستیم پیروز شویم و حتی در بازی با نساجی در  دقایق آخر فرصت گلزنی وجود داشت اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

بیشتر بخوانید:

پروین: تاج جواب تلفن نمی‌دهد

قلعه نویی متذکر شد: عدالت فوتبال در بسیاری از بازی‌ها اتفاق نمی‌افتاد و تیم ها به حق خود نمی‌رسند شرایط سپاهان خوب است، اگر ارتباط خط هافبک و فوروارد را در بازی فردا قطع کنیم می‌توانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه تعداد مصدومان این تیم  زیاد است، گفت: در همان زمین نساجی بازیکن ما و نساجی مصدوم شد زمین نقش جهان همین مشکلات دارد شرایط زمین اصلا مناسب نیست و همین امر سبب شده تا ما مصدومان زیادی داشته باشیم،تنها نگرانی ما شرایط عزت پورغاز است که در بازی با نساجی مصدوم شد، «نقی زاده» و «بیرمزاده» هم به فردا نمی‌رسند ولی دیگر مصدومان به بازی می‌رسند.


وی در خصوص تیم ملی بیان کرد: راجع به تیم ملی نظر نمی‌دهم چرا که نه پیشکسوتان و نه صاحب نظر  امیدوارم هر کسی انتخاب می‌شود به تیم ملی کمک کند و تیم ملی امید نیز به المپیک صعود کند چرا که بازیکنان خوبی داریم  که تجربه لازم برای  صعود دارد، من جزو گزینه‌های مربیگری تیم ملی  نیستم ولی «گل‌محمدی» جزو گزینه‌های مربیگری هست من لیاقت ندارم و ضدیت شدیدی روی من دارند بخاطر مصاحبه دوسال پیش آقایانی که در راس نشستند رابطه خوبی با من ندارند.
قلعه نویی ادامه داد: کسانی که باید سر جای خودشان باشند، نیستند. سال‌هایی که به ما حمله می‌کردند و می‌گفتیم فوتبالی‌ها خانه نشین شدند کسی توجه نمی‌کرد، رسانه ملی را ببینید چه کسانی راجع به فوتبال اظهار نظر می‌کند، وقتی حرف بزنیم هزار جور حمله می‌کنند چرا که ابزارش را در اختیار دارند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان اضافه کرد: در مملکت ما برنامه محوری نیس تصمیم در خصوص بنزین و رفتارها را ببینید هرکسی صحبت می‌کند می گوید در جریان نیستم، باید کسانی که سر جای خودشان باشند نیستند سال‌هایی که به ما حمله می‌کردند و می‌گفتیم فوتبالی ها خانه نشین شدند کسی توجه نمی‌کرد رسانه ملی را ببینید چه کسانی راجع به فوتبال اظهار نظر کند، وقتی حرف بزنیم هزار جور حمله می‌کنند،  اگر مملکت برنامه محور بود شرایط درست می‌شد تیم‌های ریشه داری همچون شاهین و پاس تهران کجاست؟ تیم‌هایی که بیش از 100 بازیکن به تیم ملی دادند الان نابود شدند چراکه مدیران اهل فن سر کار نیستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است می‌تواند الگوی خوبی برای ورزش ما باشد با بودجه‌ای معمولی، با ۹۰میلیارد ۹۷رشته را پوشش داده است.

قلعه نویی در خصوص نبود  عادل فردوسی پور گفت: عادل فردوسی پور از سرمایه های مملکت است خیلی از او نقد کردم راهی که باید اول می‌رفت را رها کرد و به راه دیگر رفت ولی سرمایه ملت است، امیدوارم با نگرش اول برگردد چرا که آدم سالم و تحصیل کرده‌ای است.


سرمربی تیم سپهان اصفهان افزود: پارسال تنها بازی که شانس آوردیم بازی با شهر خودرو بود، ما در کورس بودیم و جو بدی را راه انداخته بودند که مدیرعامل شهر خودرو از آن اتفاقات اظهار بی اطلاعی کرد.

وی در خصوص کارشناسان داوری نیز  افزود: امیدوارم کارشناسی که می‌آید در تلویزیون شهامت داشته باشد و از فضای مجازی نترسد، یا وارد نشوید اگر وارد می‌شوید حقیقت را بگویید، در جام جهانی داوران می‌بینید در سطح بالا قضاوت می‌کنند به ویدئو چک مراجعه می‌کنند، مثل منچستر سیتی و تاتنهام.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: «ممبینی» باید از داوران حمایت کند پارسال ما از داوری خیلی متضرر شدیم شاید پنالتی استقلال گل نمی‌شد نباید این جو بد را راه بیاندازیم امیدوارم ویدئو چک برای بازی‌های لیگ برتر استفاده شود.


وی متذکر شد: دستمزد داوران قابل قیاس با بازیکنان و مربیان ندارند با امکاناتی که داریم با شرایط رفت‌وآمدهای دشوار چه انتظاری باید داشته باشیم، مربیان هم حق دارند با یک سوت گاهی جام از دست می‌رود.


قلعه نویی با بیان اینکه امیدوارم هر چه سریعتر شرایط خوب باشد، گفت: امیدوارم فرهنگ فضای مجازی را به دست آوریم چرا که همچون سم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    1 0
    تیم ملی داداش توی بی تربیت رو بزاریم تیم ملی خداییش یحیی از تو خیلی بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس