کد خبر 1017463
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
منچستر

هواداران عصبانی منچسترسیتی در اواخر دیدار مقابل یونایتد حاشیه ساز شدند.

به گزارش مشرق، منچسترسیتی در دیدار خانگی امشب منچستریونایتد و در شرایطی که موقعیت های خوبی را در جریان بازی از دست داد، در نهایت با نتیجه 1-2 مغلوب حریف شد تا با توجه به فاصله 14 امتیازی با صدر جدول و لیورپول، عملا دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

شیاطین سرخ فاتح دربی منچستر

اما در دقیقه 67 این دیدار و هنگامیکه فرد، هافبک برزیلی یونایتد برای نواختن ضربه کرنر راهی گوشه زمین شده بود، هواداران سیتی با اشیای مختلف از جمله بطری آب و حتی فندک به سمت وی پرتاب کردند که باعث هراس فرد شده و جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. بازیکنان سیتی که از این رفتار هواداران خود رضایت نداشتند، به سمت آنها رفته و تقاضا کردند از ادامه این رفتار اجتناب کرده و اجازه دهند بازی روال عادی خود را طی کند.

فرد حدود یک سال و نیم قبل در شرایطی راهی یونایتد شد که در ابتدا به شدت مورد توجه منچسترسیتی قرار داشت، اما در نهایت با انتقالی 50 میلیون پوندی راهی اولدترافورد شد و حالا هواداران سیتی بعد از مدت ها اینگونه خشم خود را به فرد نشان دادند. سایت باشگاه منچسترسیتی مدعی شد در رابطه با شناسایی و ممنوعیت حضور در استادیوم افرادی که شعارهای نژادپرستانه سر داده و اشیایی به زمین پرتاب کرده اند با پلیس شهر منچستر همکاری خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غربزده ی اوشگول IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    1 0
    حتما ایرانی بودن
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    0 1
    منو بزارید جای داور سریع بازی رو قطع می کنم نتیجه رو هم سه بر صفر می کنم
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    0 0
    اگه همین ایران بود این غربزده ها میگفتن از انگلیس یاد بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس