نتانیاهو و بحران بی سابقه در اسرائیل/سومین انتخابات کنست

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است رئیس‌جمهور آمریکا را مجاب به تحویل بمب‌های سنگرشکن به این رژیم کند.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را برای تحویل بمب‌های سنگرشکن به این رژیم مجاب کند.  

نسخه عبری پایگاه «المانیتور» نوشته نتانیاهو در تلاش است احزاب مختلف در فلسطین اشغالی را مجاب کند در هر دولت آتی به او پنج ماه فرصت دهند. نتانیاهو فکر می‌کند در این فرجه می‌تواند دولت آمریکا را مجاب به تحویل این بمب‌ها کند. 

منابع نزدیک به نتانیاهو به المانیتور گفته‌اند وارد شدن آمریکا به فضای انتخاباتی فرصت مناسبی است تا ترامپ درخواست اسرائیل برای تحویل بمب‌های سنگرشکن را بپذیرد زیرا او به شدت نیازمند پیروزی در این انتخابات است.

مقام مورد استناد المانیتور یادآوری کرده رژیم صهیونیستی تا به حال نتوانسته دولت‌های متوالی آمریکا را مجاب به تحویل این بمب‌ها کند. 

 بمب‌های سنگرشکن برای تخریب اهداف سخت زیرزمینی همچون پناهگاه‌ها و سنگرهای زیرزمینی و همچنین تاسیسات بتونی مدفون شده در عمق سطح زمین ساخته شده‌اند. رژیم صهیونیستی گفته این بمب‌ها را برای اطمینان از توانایی خود جهت تخریب تأسیسات هسته‌ای زیرزمینی ایران می‌خواهد.

نتانیاهو همچنین سخت در تلاش برای امضای یک توافق دفاعی با آمریکا است. 

پیش از این کارشناسان گفته‌اند رژیم  صهیونیستی بمب‌افکن‌های سنگین مانند «بی- ‌۲» یا «بی-۵۳» برای پرتاب بمب سنگرشکن ۱۵ تنی موسوم به «نفوذگر مهمات انبوه» یا MOP را در اختیار ندارد؛ ضمن اینکه، تنها باند پایگاه هوایی «نواتیم»، قابلیت ارتقا برای پروازهای این بمب‌افکن‌ها را دارد.

کارشناسان صهیونیست همچنین هشدار می‌دهند، استفاده از این بمب‌ها مستلزم سرمایه‌گذاری‌هایی برای توسعه زیرساخت‌های مرتبط، شامل آموزش، تأسیسات، سامانه‌های مکانیکی و کارشناسان در زمینه استفاده از این سلاح‌ها است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
    4 3
    انشاءالله روز نابودی اسرائیل داره فرا میرسه به امید خدا روزی خواهد امد که شاهد نابودی این جرثومه فساد خواهیم بود انشاءالله
  • DE ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    1 0
    شما صهیونیست ها ناجوانمردانه روی همه قاتل ها رو سفید کردید! اینقدردزدی و قتل و فجور کرده اید برای این باید اینجوری بترسید! گروه مقاومت فلسطین با موشک هاشون دیوارهای شما رو سوراخ میکنن تا هیچ شهرک نشینی در امان نباشه.
  • DE ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    1 0
    باز این صهیونیست کثیف گنده تر از دهنش حرف زد باور کن فرصت استفاده از آنها را پیدا نخواهی کرد.
  • آرش IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    1 0
    سنگر شکن!!!!!
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    1 0
    با اینکه قدرت دفاعی ایران را میداند به قول شما ولی بدجور دنبال حمله است و احتمال میدهد از جنبه هوایی اسیب نبیند
  • هاشم زایری IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
    1 0
    محواسراییل نزدیک است کمتراز۲۵سال دگه انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس