کد خبر 1016958
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
آرسنال

شکست خانگی ۲-۱ آرسنال مقابل برایتون باعث شد توپچی‌ها بدترین شروع خود در ۴۲ سال اخیر را رقم بزنند.

به گزارش مشرق، آرسنال با هدایت فردی لیونگ‌برگ، سرمربی موقتش که بعد از اخراج اونای امری سکان هدایت این تیم را به دست گرفته دیشب در خانه به مصاف برایتون رفت و در پایان با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. با این شکست آرسنال بدترین شروع فصل خود از سال ۱۹۷۷ تا کنون را ثبت کرد. یعنی توپچی‌ها ۴۲ سال بود که هیچوقت فصل را اینقدر بد آغاز نکرده بودند.

 

آرسنالی‌ها از روز ۲۴ اکتبر امسال که در لیگ اروپا موفق شدند ویتوریا گیمارش پرتغال را در خانه با نتیجه ۳-۲ مغلوب کنند تا حالا دیگر قادر به پیروزی در هیچ کدام از بازی‌های خود نشده‌اند و ۹ بازی بدون برد را پشت سر گذاشته‌اند. توپچی‌ها در ۴۲ سال اخیر هیچ‌گاه این تعداد بازی بدون پیروزی نداشتند. آرسنال در سال ۱۹۷۷ در برهه‌ای در ۱۰ بازی هیچ بردی بدست نیاورده بود ولی بعد از آن به مدت ۴۲ سال هیچگاه تا این حد بد عمل نکرده بود.

این باشگاه لندنی با شکست دیشب حالا در رتبه دهم جدول لیگ برتر قرار گرفته و با رسیدن به جمع چهار تیم اول جدول ده امتیاز فاصله دارد.

لیونگ‌برگ که بعد از اخراج اونای امری به عنوان مربی موقت به کارش در آرسنال ادامه می‌دهد در دو بازی‌ای که هدایت این تیم را با این سمت به عهده داشته تنها موفق به کسب یک امتیاز شده. او هفته گذشته در خانه نوریچ با این تیم به تساوی ۲-۲ دست یافته و دیشب هم در مقابل برایتون در یک بازی خانگی شکست را پذیرا شده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس