کد خبر 1016610
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
ژیمناستیک

به تازگی هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک جلسه‌ای برگزار کرده که در آن اعضا اصلی هیئت رئیسه حاضر نبوده و جالب اینجاست که طی این جلسه، مصوباتی هم به تصویب رسیده است!

به گزارش مشرق، روز گذشته (سه شنبه) جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد. نکته جالب این جلسه حاضر نشدن اعضا اصلی فدراسیون ژیمناستیک بود. محبوبی فر، آشوری، رمضانیانپور و هاشمی طبا ۴ عضو اصلی هیات رییسه و منصوب وزیر ورزش هستند که در این جلسه حاضر نبودند.

این جلسه فقط با حضور چهار تن از روسای هیئت های مازندران، اردبیل، کردستان و قزوین و رییس و دبیر و نواب رییس برگزار شده است. 

پیش از این رمضانیانپور اعلام کرده بود که به دلیل بی‌احترامی که اینچه درگاهی به اعضای هیئت رییسه فدراسیون دارد، او و هاشمی طبا در جلسه هیئت رییسه فدراسیون ژیمناستیک شرکت نخواهد کرد.

در  صورت جلسه‌ای که در اختیار ماقرار گرفته ۴ موضوع به تصویب اعضا جلسه رسیده است که مهمترین آن گردش مالی فدراسیون بوده که اعلام شده به تایید اعضای هیئت رئیسه رسیده است!

سوال این است که چگونه ممکن است در جلسه ای که ۴ عضو اصلی آن حضور ندارند اعضای فدراسیون به نام هیئت‌ رئیسه مصوبات مهمی مانند تایید گردش مالی فدراسیون را انجام دهند؟

هم‌چنین فدراسیون ژیمناستیک در حالی در صورتجلسه نام حاضرین را ۱۴ نفر اعلام کرده که با توجه به پیگیری ها مشخص شد که تعدادی از این افراد در جلسه حضور نداشته‌اند و حتی برخی از این افراد که نام‌شان در صورت جلسه به عنوان حاضرین آمده از برگزاری جلسه بی‌خبر بودند!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس