‌

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود به سخنان روز گذشته علی عسگری واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، روز گذشته علی عسگری رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در همایش «گام دوم انقلاب و رسانه ملی» درباره عملکرد رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی از تصمیم دولت برای بالا بردن قیمت بنزین سخن گفت و به حواشی و فضاسازی‌های فراوانی که برای صداوسیما به وجود آمده بود، پاسخ داد.

 
در پی سخنان علی عسگری، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی‌ خود در این خصوص نوشت:
 
" امروز دکتر علی‌ عسگری بعد از دو هفته، سکوت را شکست و در پاسخ به فضاسازی‌های فراوانی که برای صداوسیما انجام داده بودند، اعلام کرد: افزایش قیمت بنزین چهارشنبه ۲۲ آبان در دولت تصویب شد؛ اما زمان اجرا پنجشنبه ظهر با نامه‌ای سری به ما اعلام شد.

دانلود

خواسته شده بود از ساعت ۲۴ همان پنجشنبه در خبرها اعلام کنید قیمت به سه هزار تومان افزایش یافته. به نظرشما آیا صداوسیما می‌توانست‌، در کم‌تر از ۱۲ ساعت، برنامه ای برای اقناع مردم در باب این موضوع مهم تدارک ببیند؟!»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    5 37
    توانمندی رسانه و هنر مدیریت رسانه هم در همین هست که در کوتاهترین زمان ممکن ، مدیریت بحران کنه
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
      3 8
      دقیقا چنین چیزی در سراسر دنیا وجود دارد.نمیدانم چرا اینقدر منفی خوردید !
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
      3 0
      واقعا چنین کاری امکان ندارد. هر زمینه سازی و فضاسازی حداقل به یک هفته زمان نیاز دارد.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    4 11
    اگه بهتون میگفتن که خود شما صدا و سیمایی ها و فک و فامیلاتون تو پمپ بنزین ها صف میکشیدین
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
      14 2
      تو چقدر بلدی ... با اینهمه بلدی چرا نمیری رئیس بلدیه شی ... ضمنآ به مامی بگو حتمآ چند مثقال اسفند برات دود کنه چِش نخوری یه وقت ... !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس