سپاهان و استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران استقلال از قرعه سخت و تقابل با سپاهان ناراحت نیستند و برای برگزاری این دیدار لحظه‌شماری می‌کنند.

به گزارش مشرق، «سیروس دین‌محمدی» که مسئولیت قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را همراه با «ادموند بزیک»‌برعهده داشت، در پایان قرعه‌کشی اظهار داشت: هواداران استقلال پس از اتفاقاتی که در بازی این تیم مقابل سپاهان در لیگ برتر رخ داد، منتظر رویارویی دوباره با زردپوشان اصفهانی بودند.

وی افزود: در قرعه‌کشی شانس نقش مهمی را ایفا می‌کند و به طور حتم جدال دو تیم جذابیت‌های زیادی را خواهد داشت و همه از تماشای آن لذت می‌برند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هواداران استقلال از اینکه قرعه سختی را برای آنها انتخاب کردن ناراحت نیستند و لحظه‌شماری می‌کنند تا در ورزشگاه آزادی از تیم محبوبشان حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:
 

استقلال به سپاهان خورد، پرسپولیس به شهرداری ماهشهر

دین‌محمدی تصریح کرد: استقلال در بازی با سپاهان در لیگ برتر، نمایش زیبایی را به اجرا گذاشت و اگر آن پنالتی برای این تیم گرفته ‌می‌شد به جای یک امتیاز، سه امتیاز کامل را کسب می‌کرد.

وی تاکید کرد: وقتی توپ به دستان کی‌روش استنلی برخورد کرد همه ایران خطای هند را دیدند و من از این تعجب می‌کنم، چرا «محمدحسین زاهدی‌فر» چنین خطای واضحی را ندید.

دین‌محمدی در مورد دیدار استقلال و شهرخودرو که روز پنچشنبه در جریان لیگ برتر برگزار می‌شود، گفت: شهرخودرو یکی از بهترین تیم‌های ایران است که فوتبال را زیبا و تاکتیکی بازی می‌کند و به طور حتم حریفی آسان برای استقلال نخواهد بود. استقلال اگر روز خوبش باشد می‌تواند در آزادی به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادری IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    9 1
    حیف زاهدی فر نیس دیگه بازی که تهران هست معلوم میشه چند چندیم وکت تن کی هست اقا قلعه نوعی
  • سپاهان IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 3
    ما هم لحظه شماری میکنیم به قول اصفهانیها این تو بمیری ، اون تو بمیری نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس