کد خبر 1015893
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
حسین قدوسی

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس وضعیت مالی این باشگاه و مشکلاتی را که پیرامون تیم‌های پایه سرخپوشان وجود دارد، تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حسین قدوسی در مورد مسائل مالی باشگاه پرسپولیس و مشکلاتی که پیرامون تیم‌های پایه این باشگاه به وجود آمده است، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در حال حاضر از نظر مالی شرایط خاصی را نسبت به سال‌های گذشته دارد. فارغ از اینکه رفتن برانکو و قهرمانی‌های متوالی، کار تیم را نیز از نظر فنی هم سخت کرده، بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه بیش از 12 ماه است که دریافتی نداشته‌اند. زمانی که انصاری‌فرد به باشگاه پرسپولیس آمد مربیان این تیم‌ها در ملاقات با وی اعلام کردند که 10 ماه است حق و حقوق‌شان عقب افتاده! اگرچه از زمان حضور انصاری‌فرد زیاد نمی‌گذرد، اما با این حال باشگاه واقعاً شرمنده کادر و بازیکنان پایه خود است. آنها حق دارند که دلخور باشند و انصاری‌فرد در تلاش است هر چه زودتر پرداختی به آنها داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر/ آغاز محرومیت داور جنجالی

وی در این‌باره افزود: بدهی‌های زیادی وجود دارد که به دوران قبل از مدیریت انصاری‌فرد برمی‌گردد. از جمله؛ طلب سنگین برانکو و دستیارانش، ماریو بودیمیر، یک آژانس بین‌المللی، شرکت ریحان فیلم، طلب بازیکنان و مربیان تیم که البته در زمان مدیریت انصاری‌فرد از صفر درصد به 30 درصد رسید و شکایت‌هایی که از باشگاه شده و محکوم به پرداخت آن هستیم. در کنار این مسائل اتفاقات دیگری در برخی حوزه‌ها رخ می‌دهد که همه به ضرر باشگاه پرسپولیس و به سود دیگر باشگاه‌هاست. ضمن اینکه انصاری‌فرد تیمی را تحویل گرفت که به طور کامل تکمیل شده بود. البته او به توانایی‌های بازیکنان و کادرفنی ایمان دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تلاش‌های انصاری‌فرد در مدت حضورش در باشگاه باعث شده که حداقل 30 درصد قرارداد بازیکنان و مربیان تیم پرداخت شود، هر چند برخی بازیکنان از فصل گذشته همچنان طلب دارند. باشگاه در شرایطی پرداختی‌ها را به این درصد رسانده که یکسری از درآمد‌های باشگاه پیش از حضور انصاری‌فرد در بخش دیگری هزینه شده است. چنانچه بدهی‌ها اجازه دهند و نفس باشگاه را نبرد، پرداختی‌های بعدی در زمان خودش به اعضای تیم انجام خواهد شد. به‌هرحال این شرایطی است که وجود دارد و به طلبکاران باید تیم‌های پایه را هم اضافه کرد. البته باشگاه نمی‌خواهد به خیلی از بدهکاری‌های دیگر که از قبل بوده است، اشاره‌ای داشته باشد. در حال حاضر مجموعه باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که دست در دست هم و با تلاش روز افزون همه‌ی مشکلات مالی را پشت سر گذاشته و وضعیت خود را بهبود ببخشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس