کد خبر 1015780
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
گریزمان

آنتوان گریژمان در جریان دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا در نخستین بازگشت خود به ورزشگاه «واندا متروپولیتانو» هدف شعارهای تند هواداران تیم مادریدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، بارسلونای میهمان به لطف گل دقیقه آخری «لیونل مسی» با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و همین یک گل کافی بود که تیم بی‌رمق «ارنستو والورده» بار دیگر صدرنشین لالیگا شود.

روی بنری که در بخشی از ورزشگاه وانده موسوم به «فوندو سور» دیده می‌شد، خطاب به گریزمان نوشته شده بود: می‌خواستی برای خودت نامی دست و پا کنی اما فراموش کردی مرد باشی.

بیشتر بخوانید:

سخت‌ترین بازگشت برای گریزمان

در حالی که مرد فرانسوی در آستانه دیدار خود را در چمن واندا گرم می‌کرد، هواداران با شعار «مرگ بر گریزمان» از ستاره پیشین خود استقبال کردند.

علاوه بر این در زمان خوانده شدن نام گریژمان توسط گوینده ورزشگاه، سوت‌های اعتراضی کَرکننده بود و نخستین ضربه وی به توپ نیز استقبالی مشابه را به همراه داشت.

لوح یادبود گریزمان درخارج از ورزشگاه به عنوان بازیکنی که بیش از ۱۰۰ بار پیراهن اتلتیکو را پوشیده است با موش‌های عروسکی از چشم پنهان شده بود.

ستاره فرانسوی تابستان سال جاری با قراردادی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو از مادرید راهی بارسلون شد.

او تابستان سال ۲۰۱۸ به طور علنی پیشنهاد بارسا را رد کرده بود و یک سال بعد زمانی که آبی اناری‌ها مبلغ فسخ وی را در جریان داستانی جنجالی پرداخت کردند، راهی نیوکمپ شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس