کد خبر 1015255
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
پرویز مظلومی

سرمربی پیشین استقلال با اشاره به تساوی روز گذشته این تیم برابر سپاهان گفت: آبی‌پوشان می‌توانستند سپاهان را شکست داده و به صدر جدول برسند اما یک اشتباه مانع از این اتفاق شد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در خصوص تساوی دو تیم سپاهان و استقلال گفت: به هر دو تیم تبریک می گویم. یک فوتبال زیبا، جذاب و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند. اگر چه در دقایقی درگیری ها از زیبایی بازی کم کرد اما در مجموع هر دو تیم تنها به برد فکر می کردند و تلاش زیادی هم برای این کار انجام دادند که در پایان به تساوی رضایت دادند.

وی تأکید کرد: استقلال این روزها بهترین فوتبال را از خود ارائه می دهد. بازیکنان  این تیم ابتدا یک بر صفر عقب افتادند اما این مسئله باعث نشد تا شیرازه تیم از هم بپاشد و دیدیم که تا ثانیه های پایانی نتیجه را به نفع خود به پایان رسانده و دو بر یک پیش بودند اما یک اشتباه باعث شد تا دروازه استقلال باز شود. البته در فوتبال یک اصل وجود دارد و وقتی یک توپ بخواهد وارد دروازه شود، هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: جنگ میانه میدان دو تیم، دیدنی بود. جدال اسماعیلی و کیانی با یکدیگر جذابیت خاصی به بازی داده بود، هیچ یک نمی خواستند به راحتی توپ را از دست بدهند. البته نقش دیگر هافبک های دو تیم هم فوق العاده بود و در مجموع شاهد یک بازی تماشایی بودیم.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی هم می‌گفت دو داور را نمی‌خواهد

مظلومی در مورد گل ثانیه های پایانی که سپاهان به استقلال زد، گفت: آبی پوشان می توانستند برنده این بازی باشند. استقلال چند ثانیه کم آورد. شاید تعویض قائدی درست نبود. او می توانست در خط حمله هم گل زنی کند و هم دو مدافع سپاهان را درگیر خود کند اما با توجه به اینکه سپاهان رو به توپ های بلند آورده بود، استراماچونی موفق شد یک مدافع بلندقد را وارد زمین کند اما ثانیه های پایانی و یک غفلت باعث شد تا استقلال هم به برد نرسد و هم خود را صدرنشین جدول نبیند.

وی در خصوص عملکرد استراماچونی هم گفت: او زحمات زیادی برای استقلال کشیده است، به خوبی کار می کند و روند رو به رشدی را در استقلال ایجاد کرده است. اگرچه استراماچونی در ابتدای فصل شرایط بدی داشت اما رفته رفته تیم به جایگاه واقعی اش رسیده است. این بازی هم اگرچه به تساوی انجامید، اما استقلال یک فوتبال زیبا را ارائه داد.

سرمربی پیشین استقلال در مورد قضاوت زاهدی فر هم اظهار داشت: اجازه دهید کارشناسی داوری را کارشناسان این رشته انجام دهند. اگرچه یکی از داوران فوتبال ما اعلام کرد که پنالتی درست بوده اما باز هم نظر کارشناسان مهم است. البته در روزهای گذشته فشار زیادی بر روی زاهدی فر بود و شاید یکی از دلایل اشتباه او، همین فشارهای بیرون از زمین بود.

مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: به این استقلال اطمینان کامل دارم. می دانم این تیم می تواند با حمایت هواداران و تلاشی که استراماچونی به همراه بازیکنان دارد، در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلمانی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    9 1
    این دفعه هم داوری به نفع سپاهن(مثل گل آفساید در حذفی با پیکان)،آخرش چه..؟؟؟؟قسر در رفتن تا کی ؟؟؟ssssss سرور همتونه....
  • sara IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    1 0
    چرا همه به ضرر استقلال کار می کنند باز هم به سود لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس