کد خبر 1015167
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
یورو 2020

در ابتدای مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌های مرحله پلی‌آف رقبای‌شان را شناختند.

به گزارش مشرق، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با مشخص شدن مسیر ۱۶ تیم حاضر در پلی‌آف این جام آغاز شد.

براین اساس  ۱۶ تیم در چهار سطح  به مصاف هم خواهند رفت. در هر سطح چهار تیم حاضر هستند و دو به دو با هم بازی می‌کنند. برنده‌ها هم در یک بازی تکلیف تیم صعودکننده (یک تیم از هر سطح و مجموعاً چهار تیم)  را مشخص می‌کنند. در سطح اول، برنده بازی ایسلند - رومانی مقابل برنده بازی بلغارستان - مجارستان می‌ایستد و برنده دو بازی در یک دیدار برای معرفی تیم صعودکننده به میدان می‌روند. ایسلند و بلغارستان میزبان دو بازی یادشده هستند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ سید بندی مسابقات یورو ۲۰۲۰

در سطح دوم، برنده بازی بین بوسنی و هرزگوین و ایرلند شمالی به مصاف برنده جدال اسلواکی و جمهوری ایرلند می‌رود. مانند گروه اول، برنده دو بازی برابر هم قرار می‌گیرند. بوسنی و اسلواکی میزبان این دو بازی نام گرفته‌اند.

دو بازی نیمه نهایی سطح سوم بین اسکاتلند و رژیم صهیونیستی از یک سو و نروژ و صربستان از سوی دیگر انجام می‌گیرد. اسکاتلند و نروژ میزبان این دو دیدار هستند. برنده دو بازی در یک دیدار تکلیف تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد. 

در گروه چهارم هم برنده بازی گرجستان - بلاروس رو در روی برنده بازی مقدونیه - کوزوو می‌ایستد. گرجستان و مقدونیه میزبان هستند و برنده دو بازی در یک نبرد فینال‌گونه چهارمین و آخرین تیم راه‌یافته از طریق پلی‌آف را مشخص می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس