کد خبر 1015053
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
امیر قلعه نویی

قبل از آغاز دیدار سپاهان و استقلال امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان با در دست داشتن دسته‌گل به سمت سرمربی استقلال رفت و در ادامه با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کرد.

به گزارش مشرق، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت 15 در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

قبل از آغاز دیدار امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان با در دست داشتن دسته گل به سمت سرمربی استقلال رفت و در ادامه با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کرد.

امید نورافکن، سجاد شهبازاده و پیام نیازمند بازیکنان تیم سپاهان به سمت نیمکت استقلال رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

از تیم استقلال نیز سیاوش یزدانی، علی کریمی و سیدحسین حسینی به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با نیمکت‌نشینان این تیم دیدار کردند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ گل اول سپاهان به استقلال

فیلم/ بدشانسی وریا غفوری روی ضربه کاشته

در دقایق ابتدایی این مسابقه همچنان بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه افزوده می‌شد و این در حالی است که جایگاه سپاهانی‌ها در طبقه نخست ورزشگاه هنوز تکمیل نشده است.

پس از به ثمر رسیدن گل نخست سپاهان توسط ولسیانی هواداران سپاهان با روشن کردن فشفشه‌های دودزا خوشحالی خود را نشان دادند.

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال در صحنه‌های از دیدار به عملکرد داوری اعتراض داشت و همین عامل باعث شد یک درگیری بین نیمکت 2 تیم به وجود آید.

در دقیقه 22 نیمه نخست طبقه دوم ورزشگاه بر روی هواداران سپاهان بازگشایی شد و هوادارانی که ایستاده دیدار را دنبال می‌کردند به طبقه دوم ورزشگاه رفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس