کد خبر 1014322
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
آریا برزگر

مهاجم تیم ملی جوانان ایران که این روزها با تیم باشگاهی خود تمرین می کند به دنبال این است تا بتواند برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان برود.

به گزارش مشرق، آریا برزگر را می توان یکی از بهترین های تیم ملی جوانان ایران دانست که در روزهای قبل برای رسیدن به بازی های قهرمانی آسیا به میدان رفتند. برزگر در هر سه دیدار تیم جوانان به میدان رفت و موفق شد در هر سه دیدار دروازه حریفان را باز کند و به این ترتیب خود را به عنوان یکی از استعدادهای مسلم فوتبال ایران در سال های آینده معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف ترابی درمورد ضعف بزرگ پرسپولیس


برزگر  که برای اولین بار نام او را حدود دو، سه ماه پیش و در زمان پیوستن به تیم پرسپولیس شنیده بودیم یکی از بازیکنانی است که این روزها در جمع سرخ پوشان و زیر نظر گابریل کالدرون به تمرین می پردازد تا بتواند برای این تیم به میدان برود و برای این اتفاق نیز رقیبانی جلوتر از خویش دارد. علی علپیور، جونیور براندائو، مهدی عبدی و امیر روستایی مهاجمان پرسپولیسی ها در نیم فصل اول لیگ نوزدهم محسوب می شوند که پیشتر برای این تیم به میدان رفتند و خیلی زودتر از برزگر در خط حمله پرسپولیسی ها بازی کردند.


حالا برزگر جوان به خوبی می داند برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیسی ها باید برابر این مهاجمان به رقابت بایستد و بتواند با عملکرد خود، حضور در ترکیب اصلی این تیم را برای خود بیمه کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    7 0
    انشاالله تعالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس