کد خبر 1014138
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

گیفت کارت نوعی کارت هدیه است که با شارژ اعتبار آن می توانید نسبت به خرید انواع محصولات اینترنتی دیجیتالی و فیزیکی نظیر فیلم ها، کتاب ها، موسیقی ها، اپلیکیشن ها و ... اقدام کنید. برای خرید محصولات مختلف از استوری های گوناگون باید گیفت کارت مخصوص به آن را داشته باشید. برای مثال کارت آمازون برای فروشگاه آمازون و گیفت کارت گوگل پلی برای خرید از گوگل پلی مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین دلیل استفاده از گیفت کارت هدیه دادن آن می باشد. شما می توانید برای هر مناسب به دوستان یا آشنایان خود این کارت را هدیه دهید.

اولین ارائه کننده گیفت کارت در دنیا شرکت بلاکباستر بود که تنها فعالیت آن به فروش بازی های کامپیوتری محدود میشد. اما بعدها شرکت های بسیاری با ارائه این نوع کارت راحتی و آسایش را برای مردم به ارمغان آورند. در واقع این کارت های دیجیتالی جایگزین مناسبی برای پول نقد و کیف پول هستند و برای افرادی که نگران از دست دادن پول خود می باشند گزینه ای مناسب محسوب می شوند. آن ها از قابلیت ردیابی برخوردار بوده و می توان برای آن ها نیز محددیت درنظر گرفت. با خرید گیفت کارت به راحتی می توانید خریدهای خود را تحت کنترل درآورید و نگرانی بابت خرید بی رویه نداشته باشید زیرا زمانی که اعتبار آن به پایان رسید دیگر قابل استفاده نیست. البته پس از هر خرید باید میزان موجودی را بررسی کنید، در این صورت همواره از اعتبار آن آگاه هستید و اگر سوء استفاده ای رخ دهد سریعاً متوجه خواهید شد.

فروشگاه های بزرگ و معتبر دنیا اصولاً تمایلی به دریافت پول نقد از طرف مشتریان ندارند و هنگامی که شما گیفت کارت مربوط به آن فروشگاه را خریداری می کنید مطمئناً امتیاز ویژه ای برای آن در نظر گرفته می شود. استفاده از این کارت ها بسیار آسان است، از این رو افراد تمایل دارند آن را بر روی گوشی های خود نصب کنند تا بتوانند خرید خود را به سهولت انجام دهند. یکی از بزرگ ترین مزیت های گیفت کارت صرفه جویی در هزینه هاست زیرا اگر شما با کارت مخصوص هر فروشگاه خریداری کنید، تخفیفات ویژه ای برای شما در نظر گرفته می شود. نکته ای که در نگهداری این کارت ها باید مورد توجه قرار گیرد این است که آن ها از لایه های نازک ساخته شده اند و به آسانی مخدوش خواهند شد که در این صورت دیگر کارامد نخواهند بود، پس در نگهداری آن ها کوشا باشید. همچنین از خرید کارت از سایت های ناشناس خودداری کنید زیرا ممکن است کارت ها تقلبی باشند. همچنین در صورت مشاهده هر نوع خراشیدگی یا آسیب بر روی کدی که در پشت کارت درج شده آن را به فروشنده باز گردانید. گیفت کارت در حکم پول نقد برای شماست، در نگهداری آن کوشا باشید تا بتوانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس