کد خبر 1013887
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
آیت‌الله مصباح

مسئول دفتر رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: آیت‌الله مصباح خطاب به آقایان حداد عادل و محسن رضایی تأکید کرد با هر کس که در رفتار به ولایت التزام دارد باید وحدت کرد.

به گزارش مشرق، حجّت‌الاسلام حسین جلالی، رئیس دفتر آیت‌الله محمّدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) درباره محتوای دیدار اخیر غلامعلی حداد عادل و محسن رضایی با آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: در این دیدار، آیت‌الله مصباح به‌عنوان مقدمه نخست بحث خود می‌گویند که خداوند هیچ دو انسانی را مثل هم خلق نکرده و به تعداد انسان‌ها، سلیقه‌های متفاوت خلق شده است.

بیشتر بخوانید:

حواس مان به انتخابات هست؟

جلالی ادامه داد: آیت‌الله مصباح در مقدمه دوم سخنان خود می‌گویند که از طرفی دیگر، دین اسلام ما را به وحدت و یکی شدن سفارش می‌کنند. حال باید دید که چگونه می‌توان بین این دو، جمع بست و در شرایطی که سلایق، متعدد هستند، وحدت ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی، توجه به اشتراکات و تمرکز بر روی آن‌ها را راه‌حل وحدت در عین تنوع سلایق، معرفی کرد، اظهار داشت: آیت‌الله مصباح با طرح این سؤال که اشتراکات ما چیست تا بر روی آن‌ها وحدت کنیم،گفتند که آنچه برای همه ما مشترک است دین است و همه ما در دین و اصول‌ و ارزش‌ها با هم مشترک هستیم. از طرفی، امروز نماد دین، ولایت است و با هر کسی که نه در گفتار بلکه در رفتار به ولایت التزام عملی دارد باید وحدت کرد.

جلالی ادامه داد: محسن رضایی از این سخن آیت‌الله مصباح استقبال می‌کند و می‌گوید عجب نکته مهمی بود، کاش این سخنان ضبط شده بود.

رئیس دفتر آیت‌الله محمّدتقی مصباح یزدی با بیان اینکه در این دیدار همچنین محسن رضایی و حداد عادل از آیت‌الله مصباح یزدی درخواست می‌کنند تا از اعضای جبهه پایداری بخواهد که در جلسات وحدت اصول‌گرایان شرکت کنند، گفت: آیت‌الله مصباح در پاسخ گفت که من با همین شرایط و مبانی به دوستان گفته‌ام که در جلسات شرکت کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    8 7
    از اقای حداد و رضایی به خاطر این دیدار بسیار تشکر می کنم ان شالله پایداری وحدت کنه و گرنه یه ضربه دیگه به نظام میزنه
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    8 0
    چه جالب فرمودند به تعداد انسانها سلیقه متفاوت خلق شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس