کد خبر 1013774
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
دیاباته

مدیرعامل باشگاه استقلال امروز اعلام کرد شیخ دیاباته مهاجم این تیم را نمی‌فروشند. او تاکید کرد این بازیکن قرارداد دو ساله دارد و به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، همزمان با اعلام امیرحسین فتحی درباره ماندن دیاباته در استقلال و فروشی نبودن او موجی از نگرانی بین هواداران این باشگاه به وجود آمده است. مدیرعامل آبی ها در گذشته هر بار از این حرف‌ها درباره بازیکنی زد، او یا رفت و یا به فروش رسید. اواخر فصل گذشته فتحی رسما اعلام کرد اللهیار صیادمنش فروشی نیست و قطعا در استقلال می ماند. به فاصله چند ساعت بعد از این مصاحبه، خلیل زاده دیگر عضو هیات مدیره مصاحبه کرد و گفت: «صیادمنش را فروختیم و پولش را هم گرفتیم.»

بیشتر بخوانید:

فتحی: دیاباته فروشی نیست

حتما تاکید مکرر فتحی به ماندن پاتوسی و قرارداد داشتن با او، در ذهن و خاطر هواداران مانده است. او در چندین نوبت مصاحبه کرد و گفت پاتوسی بازیکن استقلال، دو ساله تمدید کرده، قرارداد دارد و اصلا جایی نمی رود. ماحصل این حرف ها جدایی پاتوسی و حضورش در باشگاه بن یاس امارات بود.

فتحی همین جملات را درباره طارق همام عراقی هم می گفت ولی در نهایت این بازیکن در حالی که فقط 30 هزار دلار نقدی به استقلال پرداخت کرد، جدا شد و رفت.

بنابراین طبیعی است که وقتی فتحی می گوید شیخ دیاباته قراردادی دو ساله با استقلال دارد و فروشی نیست و جایی نمی رود، هواداران منتظر جدایی این بازیکن در نیم فصل باشند!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس