کد خبر 1013732
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
پرسپولیس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت‌آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی برگزار خواهد شد که سرخپوشان پایتخت، ۲ فصل قبل در ورزشگاه آزادی برابر این رقیب شکست خورده و از جام حذفی کنار رفتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز سه شنبه از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد رفت.

این در حالی است که سرخپوشان از تقابل با این تیم آبادانی به ویژه در جام حذفی خاطره خوبی ندارند، چرا که آخرین حذف پرسپولیس در مسابقات فوق توسط این تیم رقم خورده است.

در آن دیدار که ۲ فصل قبل برگزار شد، تیم تحت هدایت «فراز کمالوند» موفق شد تیم برانکو که به هیچ تیمی آن هم در ورزشگاه آزادی باج نمی‌داد را از جام حذفی کنار بزند.

پرسپولیس در حالی در آن سال پای به جام حذفی گذاشت که قصد داشت شکست برابر قشقایی شیراز را جبران کند. شاگردان برانکو در بازی اول با دو گل گادوین منشا و علی علیپور نفت تهران را شکست دادند و سپس هم برابر بادران تهران با دو گل شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا به برتری رسیدند تا حریف صنعت نفت آبادان در یک‌چهارم نهایی شوند.

بیشتر بخوانید:

درد پرسپولیس و تیم ملی مشترک است

در آن مسابقه سرخپوشان ابتدا توسط فرشاد احمدزاده به گل رسیدند، اما علی عبدالله‌زاده در ابتدای نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند تا بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی یک بر یک خاتمه بیابد.

در ضربات پنالتی اما بخت با علیرضا بیرانوند یار نبود و او از ۶ پنالتی تنها یکی از آنها را مهار کرد و یک ضربه نیز به دریک برخورد کرد و گل نشد. اما پنالتی‌های پرسپولیس توسط گادوین منشا، علی علیپور و سیامک نعمتی به گل تبدیل نشد تا پرسپولیس در آن دیدار خانگی با جام حذفی وداع تلخی داشته باشد.

نکته جالب آن مسابقه استعفای فراز کمالوند پس از برتری برابر پرسپولیس بود.

با این حال، پرسپولیس در جام حذفی فصل گذشته توانست با برتری برابر تیم‌های نود ارومیه، سپیدرود رشت، پدیده مشهد، سپاهان اصفهان و داماش گیلان به عنوان قهرمانی برسد.

البته صنعت نفت آبادان را می‌توان گربه سیاه تیم‌های بزرگ در این رقابت‌ها دانست چرا که آنها علاوه بر پرسپولیس تاکنون برخی تیم‌های بزرگ دیگر مانند ذوب‌آهن، تراکتور، سپاهان و فولاد را از گردونه مسابقات جام حذفی کنار زده‌اند.

با این حال، زردپوشان آبادانی چند سالی است در لیگ برتر نتوانستند برابر پرسپولیس به برتری برسند و آخرین پیروزی آنها به هفته بیست و پنجم لیگ شانزدهم باز می‌گردد که در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر تیم برابر تیم برانکو را شکست دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    2 1
    قشقایی، قشقایی، ای زنده باد قشایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس