کد خبر 1013638
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدای فصل از تیم انتقاد کردم ولی معتقدم استقلال در حال حاضر بهترین فوتبال را در لیگ برتر بازی می‌کند.

به گزارش مشرق، ایمان عالمی در خصوص پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران که منجر به ششمین پیروزی آبی‌پوشان در لیگ برتر شد، اظهار داشت: اگرچه مسابقات به خاطر تعطیلی و البته زمین‌‌های چمن تحت‌الشعاع قرار گرفته بود ولی با این وجود استقلال بازی بزرگی را برد.

وی افزود:‌ در نیمه اول شاگردان استراماچونی بازی را خوب شروع نکردند و نساجی سعی کرد بازی را از زمین استقلال ببندد ولی از دقیقه 25 به بعد استقلال خودش را پیدا کرد و با همان شیوه‌ای که در چند هفته اخیر به برتری رسیده بود بازی را در اختیار گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: تیم استراماچونی بازی‌سازی را از خط دفاع شروع می‌کند و با توجه به اینکه آبی‌پوشان با سیستم دفاع فلت بازی می‌کنند میلیچ و غفوری این فرصت را دارند که خوب به خط حمله اضافه شوند. در نیمه دوم استقلال عقب‌نشینی و باید از نساجی تقدیر کرد که با برنامه بازی را دنبال کرد.

عالمی در ادامه خاطرنشان کرد: روی گل دوم مدافعان استقلال اشتباه کردند ولی نباید از گل زیبای محمد عباس‌زاده گذشت که تلاش بسیار زیادی انجام داد. با این وجود و با دریافت چنین گلی معتقدم تیم استراماچونی بسیار منظم بازی می‌کند و بازیکنانش به خوبی به وظایف‌شان آگاه هستند.

بیشتر بخوانید:

دلبری استراماچونی برای هواداران

وی در خصوص عملکرد علی کریمی طی هفته‌‌های اخیر گفت:‌ کریمی در ابتدای فصل خوب نبود و من چند بار از او انتقاد هم کرده‌ام ولی او فوتبالیستی فوق‌العاده است و در حال حاضر هم در پست هافبک دفاعی خوب کار می‌کند و هم بازی‌سازی خوبی انجام می‌دهد. حضور وی در کنار ریگی خط هافبک استقلال را تقویت کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا در این تیم خلاء مهاجم حس می‌کند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دیاباته خوب کار می‌کند و او باعث شده تبریزی نیمکت‌نشین شود اما تبریزی در فصول قبل خودش را به خوبی نشان داده و می‌تواند برای استقلال مفید باشد. از طرفی علی دشتی و سجاد آقایی نیز بازیکنان خوبی هستند و فکر می‌کنم استراماچونی به زوج‌سازی رسیده که از دیاباته و قائدی کنار هم استفاده می‌کند.

عالمی افزود: معتقدم استقلال نیاز به مهاجم ندارد و شاید سرمربی استقلال افکار دیگری دارد که از باشگاه مهاجم درخواست کرده است. با این وجود استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است و من ابتدای فصل منتقد این تیم بودم اما حالا معتقدم این تیم بهترین فوتبال را در لیگ بازی می‌کند. شاید اگر استقلال کمی زودتر راه می‌افتاد الان در صدر جدول حضور داشت ولی با این وجود تیم استراماچونی با سرعت خودش را به بالای جدول رسانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    16 6
    غرور خوبه
  • Reza.kh IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    2 2
    اگر تیم استقلال درچند پست تقویت شود وبااین روال روبه پیشرفت تیم احتمال قهرمانی تیم زیاد است
  • زهرا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    0 3
    استقلال بدترین و مسخره ترین تیم ایران
    • رضا IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
      3 0
      فعلا بهتره سرکار علی تشریف ببرید یه قل دو قل بازی کنید تا به سنی برسی که بدانید فوتبال و تیم فوتبال یعنی چه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس