کد خبر 1013162
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
ناصر شهنازی

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: نتیجه را به پیکان واگذار کردیم، اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

به گزارش مشرق، ناصر شهنازی پس از شکست 3 بر 2 سایپا مقابل پیکان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با شناختی که از شرایط هر دو تیم داشتم پیش‌بینی می‌کردم بازی سنگینی باشد. برخی بازیکنان پیکان سابقه چندین سال حضور در لیگ برتر را دارند و از برخی بازیکنان ما هم باتجربه‌تر هستند. ضمن اینکه جواد کریمی، پوریا یلی و سلیم چپرلی‌ هم ملی‌پوشان پیکان هستند.

بیشتر بخوانید:

ملی‌پوش والیبال انتخابی المپیک را از دست داد

وی با بیان اینکه هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند، خاطرنشان کرد: شاگردانم با تمام توان بازی کردند، اما در لحظاتی از بازی تمرکز خود را از دست دادند و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردند. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و زمان زیادی تا پایان لیگ مانده است؛ شک ندارم تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود.

سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به داوری بازی امروز گفت: داوری خوبی را شاهد بودیم، اما متاسفانه خط نگه‌دارها اشتباهاتی داشتند. امیدوارم در هفته‌های آینده توجه بیشتری به عملکرد خط نگه‌دارها شود.

شهنازی در مورد تعطیلی 50 روزه لیگ برتر تصریح کرد: عدم صعود تیم ملی به المپیک به معنی فاجعه است. باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نه تیم ملی آسیب ببیند و نه باشگاه متضرر شوند. بالاخره باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند و می‌خواهند مسابقات منظم باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس