کد خبر 1012858
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
بنزما

مهاجم فرانسوی رئال مادرید با گلی که در دیدار برابر سوسیداد به ثمر رساند تعداد گل هایش را در سال 2019 با ام‌باپه مساوی کرد. هر دو بازیکن در لیگ موفق به زدن 25 گل در سال جاری شده اند.

به گزارش مشرق، کریم بنزما در فصل جاری با پیراهن رئال مادرید  عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. بنزما در دیدار برابر سوسیداد هم درخشید و توانست هم گلزنی کند و هم پاس گل بدهد تا روز به روز محبوبیت او بیشتر شود.

این مهاجم فرانسوی با گلی که در دیدار شب گذشته به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در سال 2019 به عدد 25 رساند تا به رکورد کیلیان ام‌باپه هموطن خود در پاری سن ژرمن برسد.

بیشتر بخوانید:

آمار بنزما بهتر از رونالدو

در دوران حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید همه نگاه ها معطوف این بازیکن بود و همین باعث شده تا بنزما کمتر گلزنی کند و با انتقادهای زیادی مواجه شود اما بعد از جدایی رونالدو ورق برگشته است و این مهاجم فرانسوی به ستاره نخست رئال تبدیل شده و روز به روز محبوبیت او بیشتر می شود و این به خاطر تاثیر گذاری زیادش و گل های است که به ثمر می رساند.

بنزما در فصل جاری لالیگا توانسته 10 گل برای رئال به ثمر رساند و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد.

رئال مادرید با پیروزی برابر سوسیداد 28 امتیازی شد و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس