انصاری فرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به معرفی سه مهاجم به گابریل کالدرون درباره انتقال علیرضا بیرانوند به فوتبال پرتغال گفت: هیچ کس از طرف باشگاه ویتوریا گیمارش به تهران نیامده است.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاریفرد درباره مذاکره صبح امروز با گابریل کالدرون بابت باخت یک بر صفر این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت:  صحبت های خوبی در این زمینه داشتیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در ادامه بازی ها به خصوص دیدار با نفت آبادان در جام حذفی موفق شویم.

بیشتر بخوانید:

اولتیماتوم مدیرعامل پرسپولیس به کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ضعف این تیم در امر گلزنی و بحث جذب مهاجم به جای جونیور اظهار داشت: سه بازیکن تراز اول دنیا را برای حضور در پست مهاجمی به آقای کالدرون معرفی کردیم که قرار است ایشان نظر بدهد. با این حال خودم فکر می کنم مشکل تیم در زمینه گلزنی برطرف شود. این سه مهاجم شاخص جهان را به سرمربی تیم معرفی کردیم و امیدوارم تصمیم خوبی در این باره بگیریم. ضمن اینکه علی علیپور هم برای دو فصل اقای گل شده است و اطمینان دارم این مساله برطرف می شود. موقعیعت های خطرناک زیادی ایجاد می کنیم که باید آنها را به گل تبدیل کنیم.

انصاریفرد که با بخش خبری شبکه سه گفتگو می کرد درباره شایعه حضور مسئولان ویتوریا گیمارش در تهران برای مذاکره بر سر انتقال علیرضا بیرانوند به این تیم پرتغالی تاکید کرد: او از تیم های زیادی در ابتدای فصل پیشنهاد داشت اما الان هیچ مسئولی از گیمارش نیامده است. نمی دانم این خبرها چگونه و از چه طریقی مطرح می شود.

وی درباره زمان بازگشت بشار رسن یادآور شد: او مشکل پاسپورت داشت که قول داده است فردا یکشنبه به تهران بیاید. به هر حال بازیکن تیم ملی عراق است و در بازی های رسمی باید به اردوهای این تیم برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    10 9
    از بیت المال مردم تو این وضعیت بد اقتصادی!
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    9 8
    چرا تو دوران تحریم اجازه خرید بازیکن خارجی داده میشه؟ این پولها از کجا میاد؟
    • از لیگ 3 IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      14 10
      از باشگاه استقلال میاد که 4مربی طی دوسال عوض کرده و پول همه رو داده طلب همه 19 بازیکن خارجیشو داده . از همون جایی که استقلال اینهمه ریختو پاش داره. چطوره تا یه بازیکن ما میخوایم بگیریم شما میایید بعنوان مردم بیت المال رو وسط میکشید؟؟؟ پول این بازیکن سیاه و 22 بازیکن خارجی از پارسال تاحالا و پول شفر و اون خارجیهای پارسال و استرا چوپانتون از کجا میاد؟؟؟ کلا حال ادم از نظرات شما استقلالیا بهم میخوره بخدا مغز ادم داغون میشه با نظرات ظالمانه و بی منطقتون. بتو چه از کجا میاد از حاج فتول بپرس
    • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      5 3
      در پاسخ به 16:34 عامو بد جوری داری میسوزی یخ بذار یخ، نترکی از حسودی، بد جوری جوش آوردی مشکلت جای دیگه ست وقتی می بازین دق و دل تان رو جای دیگه خالی کنین.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    14 3
    با این حساب باید منتظر رونالدو ، مسی و احتمالا لواندوفسکی باشیم خخخخخخخخ
  • آرش IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    4 0
    می ترسید خصوصی کنید که بهترین مال!!!از جیب شما ها کم نشه!!!!!!!!!!!!!
  • حسین IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    2 4
    والا از جایی که شما استقلالیا پول میارین ماهم میاریم شماها چرا حرف از بیت المال می زنید؟خودتون کم بازیکن خارجی اوردین؟ما لااقل این چندسال باقهرمانی و نایب قهرمانی اسیا پول هم وارد کردیم که همه شکم شما کیسه ها میره کیسه فقط پول بریز توش
  • محمد از اندیمشک IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    13 3
    ای وای بر من! پس الان ما هواداران بارسلونا چه کنیم که لیونل مسی قراره به تیم پیروزی بیاد؟! حالا اشکال نداره که کریس رونالدو و هری کین رو دارن جذب تیم پیروزی میکنن!!!! خخخخخ....
  • MY ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    5 1
    مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ضعف این تیم در امر گلزنی و بحث جذب مهاجم به جای جونیور اظهار داشت: سه بازیکن تراز اول دنیا را برای حضور در پست مهاجمی به آقای کالدرون معرفی کردیم که قرار است ایشان نظربدهد.” اصلاً دروغ گویی تو این مملکت کاملاً نهادینه شده خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس