نشست خبری حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی

در حالی که ایرنا به نقل از حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی نوشته: «کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان قانون انسداد شبکه‌های اجتماعی خارجی را تصویب کرده» آیت‌الله خاتمی به این خبر واکنش جالبی نشان داد!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

برخی رسانه‌های وابسته به دولت که از انسداد شبکه‌های مزبور علی‌رغم ضرورت آن ناخشنود بودند! در اقدامی سؤال‌برانگیز تلاش کردند انجام این اقدام بایسته را بیرون از حوزه دولت قلمداد کنند! تا به زعم خود طرفداران آن‌چنانی را از دست ندهند! و در این میدان گاف‌های متعددی برجای گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

اگر حمایت رهبر انقلاب از سران قوا نبود حوادث سخت‌تری پیش روی ملت قرار می‌گرفت

سوپرگاف این رسانه‌ها نسبت دادن تصویب مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی به مجلس خبرگان توسط خبرگزاری دولت است. در کانال خبرگزاری دولت در یکی از شبکه‌های اجتماعی آمده است: «اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان جلوگیری از فعالیت مجدد شبکه‌های خارجی در کشور را تصویب کردند».


در حالی که ایرنا به نقل از حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی نوشته: «کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان قانون انسداد شبکه‌های اجتماعی خارجی را تصویب کرده» آیت‌الله خاتمی به این خبر واکنش جالبی نشان داد!


سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سواد سیاسی و ‌اشراف به وظایف قانونی یکی از ضروریات رسانه‌داری است البته اگر این ‌اشتباه سهواً اتفاق افتاده باشد.


وی با ‌اشاره به اینکه هر جایی که نامش مجلس باشد که قانون تصویب نمی‌کند، گفت: من به این خبرگزاری موضع و توصیه کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان را گفتم ولی خبر با عنوان «تصویب قانون» درج شده که آنقدر غلط‌بودن آن روشن است که نیاز به تکذیب یا توضیح ندارد.


آیت‌الله خاتمی با ‌اشاره به اینکه اساساً مجلس خبرگان اختیار و وظیفه‌ای برای قانون‌گذاری در این زمینه ندارد ادامه داد: ان‌شاءالله فردا در خطبه‌های نماز جمعه تهران موضع خودم را در این رابطه اعلام می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    4 2
    داغ مجلس ۲۰ دقیقه ای تا ابد بر پیشانی ذلت پذیران .
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    0 0
    عجب !! پس وظیفه مجلس چیه ؟!!!!
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      1 0
      12:28 سلفی گرفتن با موگرینی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس