غلامعلی رشید

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: آمریکا با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه خلیج فارس، نسبت به «حفظ جان سربازان خود» مسئولانه عمل کند، بسیار مهم و جدی ارزیابی می شود.

به گزارش مشرق، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) امروز در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت گفت: آمریکا با اجتناب از رفتار اشتباه در منطقه خلیج فارس، نسبت به «حفظ جان سربازان خود» مسئولانه عمل کند.

سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» تاکید کرد: نیروهای مسلح ما تهدیدات را دائما ارزیابی کرده و در مقابل هرگونه تهدیدی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

عملکرد مناسب یگان‌ها در رزمایش اخیر مدافعان آسمان ولایت

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) مرکز «عملیات مشترک کل نیروهای مسلح ایران» بوده و ماموریت آن غیرستادی و ناظر بر فرماندهی عملیاتهای آفندی و پدافندی در ابعاد سخت و نرم است، لذا این اظهارات بسیار مهم و جدی ارزیابی می شود.


تحلیل شرایط منطقه و آرایش یگانهای نظامی بیگانه، هیچگونه نشانی از تهدید نظامی را تایید نمی کند، اما این هشدار به آمریکا مبین وجود تهدیدی با تاثیرات یک هجوم نظامی است.


به نظر می رسد؛ تهدید مدنظر مربوط به برنامه ریزی و اقدامات آمریکا برای اعمال «جنگ موج چهارمی علیه ایران» و شرکای منطقه‌ایش باشد.


بررسی ابعاد فعالیت رسانه هایی چون «بی بی سی فارسی، من‌وتو، ایران اینترنشنال و مرکز اعتدال عربستان» در هدایت این جنگ، این گمانه را کاملا تایید می کند.

منبع: نور نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    24 0
    سپاه شکست ناپذیر است
  • آرش IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    17 0
    درود بر سردار رشید ایران
  • رزمنده منتظر ! IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    12 1
    آخ که چقدر حال میده : نیرو های ایزی لایف پوشیده یانکی رو ، سقط کنم !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس