کد خبر 1012387
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰
مورینیو

مورینیو قصد دارد نمانیا ماتیچ را به تیم جدید خود اضافه کند.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو سرمربی 56 ساله و تازه وارد باشگاه تاتنهام درخواست های خود را به سران باشگاه شمال غرب لندنی ارائه داد.

به نقل از میرر، اولین خواسته های مورینیو از سران تاتنهام حفظ کریستین اریکسن، توبی آلدرویرلد و یان فرتونگن است. اریکسن و آلدرویرلد در پایان این فصل به پایان قرارداد خود با تاتنهام می‌رسند و خواسته اصلی آقای خاص حفظ این ستارگان است.

البته مورینیو پلن بی خود را نیز برای اسپرز تعریف کرده و برنامه او در صورت جدایی فرتونگن و آلدرویرلد، جذب روبن دیاز مدافع ملی پوش باشگاه بنفیکا است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سولسشایر به بازگشت مورینیو

مورینیو برای تقویت خط میانی نیز دست روی برونو فرناندز (اسپورتینگ لیسبون) و نمانیا ماتیچ (منچستریونایتد) گذاشته است. ماتیچ در چلسی زیر نظر مورینیو به میدان رفت و در سال 2017 با تشخیص سرمربی پرتغالی به منچستریونایتد پیوست اما در دوران سولسشائر جایگاه خود در ترکیب شیاطین سرخ را از دست داده و احتمال جدایی او از یونایتد روز به روز پررنگ تر می‌شود.

تاتنهام روز سه شنبه رسما به همکاری 5 و نیم ساله خود با مائوریسیو پوچتینو پایان داد و ژوزه مورینیو را با قراردادی تا ژوئن 2023 به عنوان سرمربی خود منصوب کرد. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس