کد خبر 1012361
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
پیش بینی ایجاد ۲۵۷ هزار و ۳۷۰شغل در روستاها + جدول

مطابق جدول عملکرد موسسات عامل در پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی و عشایری،پیش بینی ایجاد ۲۵۷۳۷۰ شغل برای قراردادهای منعقد شده وجود دارد.

به گزارش مشرق،‌ تا کنون ۹۷۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی پرداخت شده است که پیش از این  رامین اسدی،مدیر پروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال و فراگیردر تشریح آخرین وضعیت عملکرد اعطای تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری گفت: تعداد کل طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا ۸۹۴ هزار طرح است  که از این تعداد ۵۱۳ هزار طرح به دستگاه های اجرایی ارسال و مورد بررسی قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید:

چرخ صنعت پنچر شد؛ معدن جای نفت را نگرفت

فرصت‌هایی که سوخت و به "فرصت" تبدیل نشد

چرا بودجه شفاف و از نفت جدا نشد؟

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۴ هزار طرح در بانک ها وجود دارد که ۱۱۲ هزار طرح به مبلغ ۹۷ هزار میلیارد ریال در حال پرداخت تسهیلات هستند.

مدیر پروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال و فراگیر درباره وضعیت طرح های اشتغال روستایی افزود: از تعداد ۵۱۳ هزار طرح تایید شده توسط دستگاه های اجرایی، تعداد ۲۵۴ هزار طرح به کمیته های فنی استان ها معرفی شده اند که سهم وزارت جهاد کشاورزی ۵۸ درصد، وزارت صمت ۱۶ درصد، سازمان میراث فرهنگی ۱۳ درصد و  سایر دستگاه ها  نیز ۱۳ درصد است.

جدول عملکرد موسسات عامل در پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی و عشایری به شرح زیر است و مطابق این آمارها پیش بینی ایجاد اشتغال حدود۲۵۷۳۷۰ شغل است . جزئیات پرداخت تسهیلات طرح های پرداخت شده برای ۱۱۲۵۴۸ طرح با پیش بینی ۲۵۷۳۷۰ شغل به این صورت است که ۷۸ درصد مبالغ ابلاغ شده تا کنون پرداخت شده است و چهار بانک توسعه تعاون،بانک کشاورزی،پست بانک و صندوق کارآفرینی امید تا پایان سال می بایست حدود ۱۰۱۲۳۷ طرح که تا کنون قرار داد منعقد کرده اند را پرداخت کند. این آمار تا نیمه اول آبان ماه ۹۸ می باشد.

اشتغال‌زایی ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس