کد خبر 1012101
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به بحرانی که در تیم نساجی وجود دارد، آبی‌پوشان نباید این تیم را دستکم گرفته و خود را از پیش برنده بدانند.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص شروع دوباره لیگ اظهار داشت: خوشحالم که دوباره لیگ آغاز خواهد شد و باز شوق عجیبی در فوتبال ما به وجود خواهد آمد. اگرچه چند بازی به دلایل مختلف برگزار نخواهد شد اما سرخابی‌ها به میدان خواهند رفت و به طور حتم سوژه خوبی برای هوادارانشان هستند.

وی در مورد عملکرد استقلال گفت: آبی‌پوشان تا قبل از تعطیلی لیگ، شرایط بسیار خوبی داشتند، آنها پنج بازی در لیگ و دو بازی در جام حذفی را بدون شکست به پایان رساندند اما متأسفانه تعطیلی لیگ تا حدودی روند این تیم را متوقف کرد و من مطمئن هستم اگر لیگ تعطیل نمی‌شد، به طور حتم پیروزی‌های استقلال تداوم پیدا می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال هستند

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دیدار آبی‌پوشان برابر تیم نساجی قائمشهر افزود: نساجی تیم بسیار سختکوش، جنگنده و پرطرفدار است، درست است که آنها این روزها از لحاظ مدیریت و سرمربی دچار بحران شده‌اند، اما تجربه ثابت کرده تیم‌هایی که در چنین شرایطی قرار می‌گیرند، چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان برابر حریفانشان به میدان می‌روند بنابراین استقلال باید هوشیار باشد زیرا نساجی همیشه در خانه و برابر چشمان هوادارانش، عملکرد قابل قبولی داشته و نمی‌خواهد در این شرایط بد، بازنده این دیدار هم باشد.

بیانی بیان کرد: استقلال شرایط خوبی دارد البته تعطیلی لیگ تا حدودی به ضرر آنها تمام شده اما آنها نباید فکر کنند که به راحتی نساجی را شکست می‌دهند و می‌توانند بازی را با پیروزی به پایان برسانند بنابراین باید با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شده، آن را آنالیز کنند تا با برد برابر نساجی، موقعیت خود را در جدول تثبیت کنند.

وی تأکید کرد: نساجی همیشه حریف سرسختی برای استقلال بوده و اگر آبی‌پوشان می‌خواهند سه امتیاز این بازی را به دست آورده و در بالای جدول باقی بمانند، باید یک بازی منطقی را ارائه کرده تا به پیروزی برسند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شکست تیم ملی برابر عراق و اتفاقات پس از آن گفت: فدراسیون فوتبال باید شفاف با مردم در این رابطه صحبت کند. این روزها همه حرف‌ها به قرارداد ویلموتس ختم می‌شود بنابراین مسئولان فدراسیون فوتبال باید شفاف‌سازی کرده و با یک اطلاع‌رسانی دقیق، مردم و کارشناسان را در این خصوص آگاه کنند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که ما دو بازی حساس برابر عراق و بحرین را با شکست به پایان رسانده و ۶ امتیاز را از دست دادیم اما نباید ناامید شویم بلکه باید تلاش کنیم در دور برگشت چهار بازی خود را برابر کامبوج، هنگ‌کنگ، بحرین و عراق با پیروزی به پایان برسانیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس