کد خبر 1012035
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
بهنام محمودی

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال ایران در مورد انتخابات فدراسیون والیبال به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی در خصوص انتخابات فدراسیون والیبال که با پیروزی محمدرضا داورزنی به پایان رسید، اظهار داشت: به اعضای مجمع والیبال تبریک می‌گویم و از همه کسانی که رای دادند تشکر می‌کنم. نتیجه آرای امروز نشان داد که اعضای مجمع مطالبه‌گر هستند و با توجه به اینکه داورزنی فرد باهوشی است امیدوارم به مطالبات اعضای مجمع رسیدگی کند.

وی در مورد اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد بتواند ۱۵ رای کسب کند یا خیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه من دیر وارد انتخابات شدم باور اعضا این بود که رای من کم است و به همین خاطر در دادن رای به من یا داورزنی مردد بودند. اگر صلاحیت من زودتر به دستم می‌رسید تعداد آرای من تغییر می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

رییس فدراسیون والیبال انتخاب شد / پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد +عکس

پیشکسوت والیبال ایران با اشاره به این که پشتوانه مردم را دارد، اظهار داشت: هیچ موقع کار غیرقانونی انجام ندادم و در طول سال‌ها که در تیم ملی بودم مشکلی ایجاد نکردم. اگر برخی می‌گویند من مشکلی دارم به صورت شفاف آن را اعلام کنند. 

محمودی درباره انتخابات داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال گفت: به عنوان کاندیدا به او تبریک می گویم اما تحلیل شخص من این است که ای کاش داورزنی در وزارت ورزش می‌ماند و از والیبال حمایت می‌کرد. به هر حال حق قانونی او بود که در انتخابات شرکت کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس