کد خبر 1011932
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
استفاده ۶۰۰ درصدی مرفهان از یارانه به نسبت اقشار ضعیف

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی اعلام کرد: جاماندگان یارانه، نگران دریافت حمایت معیشتی نباشند.

به گزارش مشرق حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، اعلام کرد: وجه نقد در قالب طرح حمایت معیشتی به افرادی که مشمول تشخیص داده شوند، پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استیلی: ۹۰ درصد ترکیب تیمم مشخص است

تساوی شاگردان استیلی مقابل اندونزی

دعوت از ۲۱ بازیکن به اردوی تیم امید برای دیدار با استرالیا

وی اظهار داشت: افرادی که فکر می‌کنند مشمول این طرح هستند، اما پرداختی به آنها صورت نگرفته است، در قدم اول می‌توانند از اواسط هفته آینده کد ملی خو د را از طریق تلفن همراه ثبت‌ شده به نام سرپرست خانوار به سامانه  #۶۳۶۹* ارسال کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تأکید کرد:‌ همچنین در گام دوم که در پایگاه اینترنتی‌ای که زمان و نشانی ان در اطلاعیه‌های بعدی این ستاد اعلام می‌شوند می‌توانند دلایل مسئولیت سرپرست خانوار را در ۲۰۰ کلمه در این پایگاه ثبت کنند.

میرزایی افزود:‌ پس از  بررسی‌های انجام شده، در صورتی که فرد مشمول تشخیص داده شود، وجه مورد نظر از ابتدای اجرای این طرح به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد و عملاً حق افراد محفوظ خواهد ماند و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

وی تأکید کرد: افرادی که پیش از این به دلیل برخوردار بودن و وسع مالی کافی و حضور در سه دهک بالای جامعه، یارانه آنها قطع شده در طرح حمایت معیشتی قرار نمی‌گیرند.

میرزایی همچنین گفت: افرادی که به دلیل ثبت‌نام نکردن، جا ماندن یا انصراف، در حال حاضر یارانه دریافت نمی‌کنند، پس از ثبت درخواست آنها در سامانه #۶۳۶۹* و پایگاه اینترنتی که به همین منظور طراحی شده و در اطلاعیه‌های بعدی این ستاد اطلاع‌رسانی می‌شود، در قالب آزمون وسع، درخواست آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که آیا فرد مشمول طرح هست یا خیر.

نوبت نخست پرداختی به ۲۰ میلیون نفر در طرح حمایت معیشتی خانوار دوشنبه شب ۲۷ آبان‌ماه انجام شد و قرار است نوبت دوم آن امشب (چهارشنبه ۲۹ آبان) و نوبت سوم نیز شنبه شب (۲ آذرماه) و در مجموع برای ۶۰ میلیون نفر در قالب وجه نقد به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    1 0
    کو اینترنت که تو دویست کلمه التماس بکنیم
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    10 0
    اخه سایت یارانه خودتون هم که قطعه پ
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    22 0
    بخوره تو سرتون اون چهل پنجا تومن
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    0 0
    درتشخیصتون چه معیاری دارید. پس کی شفافیت دارمیشید. شفایترو هم بروز وااسفا اسلاممون انداختید
  • علی خدایی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم یارانه کمک معیشتی تعلق نگرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس