کد خبر 1011402
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
بیرانوند

کارشناس فوتبال و عضو پیشین تیم ملی ایران گفت: حاشیه امنیت زیاد نه برای علیرضا بیرانوند خوب است و نه برای تیم ملی چرا که این اتفاق باعث ضرر کردن هر دو طرف می‌شود.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده اظهار داشت: مارک ویلموتس هنوز شناخت کافی از فوتبال و بازیکنان ایرانی به دست نیاورده و برای همین نمی‌تواند از همه ظرفیت‌های فوتبال ایران استفاده کند. لذا می‌طلبید که فدراسیون با درایت بیشتری دست به انتخاب دستیار برای او بزند. 

وی افزود: البته من علاقه خاصی به وحید هاشمیان دارم و او را یکی از بهترین و با اخلاق ترین فوتبالیست‌های ایرانی می‌دانم که آینده‌ای بسیار درخشان در مربیگری دارد. اما او هم سالهای زیادی از فوتبال ایران دور بود و شناخت خوبی از آن ندارد. لذا نمی‌تواند آنطور که باید و شاید به یک مربی تازه وارد کمک کند.

ملی پوش سابق کشورمان تصریح کرد: همین باعث می‌شود دیگر اطرافیان ویلموتس به او مشورت بدهند و خیلی وقتها این اطرافیان که مشورت می‌دهند کارشناس نیستند و پیشنهادات آنها نمی‌تواند خیلی به تیم ملی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند در محاصره فینالیست‌های آسیا

فلاحت زاده در خصوص عملکرد بیرانوند مقابل عراق تصریح کرد: او روی گل دوم ضعیف عمل کرد که اگر اینطور نبود می‌توانست از یک شکست بد مقابل عراق جلوگیری کند. متاسفانه بیرانوند در فوتبال ایران کاملا حاشیه امنیت دارد که این اصلا به سود خودش و تیم ملی نیست. او هر اشتباهی کند باز هم در ترکیب اصلی قرار دارد که این درست نیست.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: حالا درست که او یک پنالتی از رونالدو در جام جهانی گرفته، اما نباید به این واسطه تا این حد از حاشیه امنیت بهره ببرد. بیرانوند چون رقیبی در کنار خود نمی‌بیند که جایش را بگیرد، نمی‌تواند در اوج بودنش را حفظ کند.

وی در خصوص عملکرد شجاعی و ادعای منتقدانش برای خداحافظی او از تیم ملی گفت: عملکرد شجاعی مقابل عراق ضعیف بود و عدم تمرکزش باعث شد تا اخراج شده و تیم ده نفره شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به قهرمانی این تیم در جام بین قاره‌ای بیان داشت: این قهرمانی را به همه زحمت کشان این رشته و فدراسیون تبریک می‌گویم. اما انتقادی در این مورد دارم. فدراسیون حسین شمس را عضو کمیته فنی فوتبال ساحلی و تیم ملی فوتسال کرده که این درست نیست. فوتبال ساحلی کارشناسان و متخصصان خاص خودش را دارد که حتما با حضورشان بهتر می‌توانند به بهبود شرایط کمک کنند. شمس استاد مسلم فوتسال است و بعید می‌دانم حضور ایشان بتواند به فوتبال ساحلی کمکی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس