کد خبر 1011398
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
والیبال

روند برگزاری این انتخابات و اداره شدن فدراسیون با سرپرست آن‌قدر طولانی و فرسایشی شد که بسیاری از اهالی والیبال فقط خواهان انجام انتخابات و حضور رئیس جدید برای یک دوره ۴ ساله بر مسند ریاست هستند.

به گزارش مشرق، ظهر چهارشنبه اگر اتفاق خاصی نیفتد، بلاتکلیفی ریاست یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های ایران به پایان می‌رسد. مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت 10 روز چهارشنبه در سالن هگمتانه هتل المپیک با شرکت 7 کاندیدا آغاز می‌شود. روند برگزاری این انتخابات و اداره شدن فدراسیون با سرپرست آن قدر طولانی و فرسایشی شد که بسیاری از اهالی والیبال فقط خواهان انجام انتخابات و حضور رئیس برای یک دوره 4 ساله بر مسند ریاست هستند.

بیشتر بخوانید:

تایید صلاحیت بهنام محمودی برای انتخابات والیبال

والیبال ایران به خاطر عدم ثبات مدیریت در یک سال گذشته، متحمل زیان‌های زیادی شد که ناشی از هدف‌گذاری نامناسب و بعضاً سردرگمی در بخش مدیریت بود. نمونه بارز آن،‌ لیگ ملت‌های والیبال و جام جهانی 2019 است. تیم ملی در مرحله گروهی لیگ ملت‌های 2019، بهترین نتایج تاریخ والیبال ایران را گرفت ولی در مرحله نهایی در شیکاگو، اثری از تیم ملی مقتدر ایران در مرحله گروهی نبود. نوسان تیم ملی در جام جهانی هم نشان داد که تیم بدون هدف مشخصی راهی ژاپن شده است. کما اینکه جلسه نقد و بررسی خاصی در مورد نتایج و عملکرد تیم برپا نشد. قرعه کشی لیگ برتر نیز تحت نظارت سرپرست موقت فدراسیون برگزار شد.

حضور یک مدیر متخصص در رأس فدراسیون والیبال در سال منتهی به المپیک، یکی از مهم‌ترین مسائل فدراسیون و تیم ملی است. تورنمنت چین، آخرین فرصت برای المپیکی شدن والیبال ایران در حالی است که بهترین تیم آسیا در سال‌های اخیر حتی از نظر مردم عادی هم شرایط ایده‌آلی ندارد. خستگی شاگردان ایگور کولاکوویچ در فصل بازی‌های ملی، مشخصه تیم ملی ایران در تابستان گذشته بود که می‌توان آن را به سیاستگذاری نامناسب برای تیم ملی نسبت داد.

برگزاری انتخابات با حضور نامزدهایی که بیشتر آنها، نامی آشنا برای اهالی والیبال دارند، می‌تواند ثبات از دست رفته را به این رشته برگرداند.

انتخابات  فدراسیون والیبال چهارشنبه 29 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و بهنام محمودی، محمود افشار دوست، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری و امیر حسین منظمی در این انتخابات حضور دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس