ارجاع پرونده تخلفات تحصیلی "فریدون" به صحن مجلس/قول "حاجی میرزایی" درباره لایحه رتبه‌‌بندی فرهنگیان

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در ابتدای این جلسه گزارشی که کمیته 3 نفره کمیسیون درباره پرونده تحصیلی حسین فریدون تدوین کرده بود قرائت شد که اعضای کمیسیون به آن رای مثبت دادند و این گزارش برای قرائت به صحن علنی پارلمان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید

«حسین فریدون» الان کجاست؟

وی با بیان اینکه در گزارش کمیته 3 نفره تخلفات حسین فریدون در تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی محرز شناخته شده است، ادامه داد: متاسفانه آقای فریدون برای تحصیل در مقطع دکتری از  ابزارهای به مانند رانت و زور استفاده کرده است که برکناری معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی و اعلام خلاف واقع معدل دوره کارشناسی ارشد که 13 بود و  17 اعلام شده، است.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد:در بخش دوم جلسه کمیسیون وزیر علوم برای بررسی وضعیت دانشگاه پیام نور، حضور یافته بود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در بخش سوم جلسه امروز کمیسیون وزیر آموزش و پرورش حضور یافته بود، افزود: حاجی‌ میرزایی قول داد تا لایحه رتبه‌بندی معلمان را دولت تا یکشنبه هفته آینده به مجلس ارسال کند.

سلیمی با بیان اینکه به وزیر آموزش و پرورش اعلام شد تا این لایحه به صورت 2 فوریتی به مجلس ارائه شود، ادامه داد: برخی از اعضای کمیسیون این گلایه را نیز مظرح کردند که با 2 هزار میلیارد تومان نمی‌توان طرح رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کرد که وزیر اعلام کرد آقای رئیس‌جمهور قول داده است که تامین منابع مورد نیاز انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    0 4
    باسلام همه مردم که معلم نیستند با پول رتبه بندی معلمان میشد شغل بسیاری برای جوانان بیکار ایجاد کرد
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
    3 0
    از شهریور میگند تا دو هفته دیگه اجرایی میشه این دو هفته کجاست ؟
  • حسین IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    0 0
    آقای وزیر محترم لطف کنید برای نیروهای خدماتی هم رتبه بندی اعمال کنید این قشر از عزیزان هم در بدنه آموزش و پرورش هستند و با جان دل کار می کنند به آنها هم حق مهارتی در بودجه لحاظ کنید معیشت نیروهای خدماتی وخیم تر از معلمان هست عدالت را رعایت نمایید با تشکر
  • خدمتگذار IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    با سلام آقای وزیر چرا یک خبر خوش به نیروهای خدماتی نمی دهید مگر این قشر زحمت کش جزء فرهنگیان نیستند در مورد رتبه بندی در مدارس کل نیروها شامل این طرح می شود به غیر از نیروی خدماتی، زمانی که همه حکم جدید را دریافت می کنند و خدمتگذار فقط تماشاگر است چه حالی به این فرد دست می دهد ظلم نکنید مورد غضب خداوند می شوید با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس