یاشار نادری

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح متن پیامی را برای درگذشت پدر شهید مرتضی آوینی در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

به گزارش مشرق، «سید محمد یاشار نادری» رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت پدر شهید سید مرتضی آوینی پیامی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. متن این پیام به شرح زیر است:

«کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُون»

هر نفسی چشنده مرگ است، سپس به ما بازگردانده می‌‏شوید

متاسفانه خبر فوت مرحوم سید مهدی آوینی پدر شهید والامقام سید مرتضی آوینی را شنیدم. تمامی هنرمندان و هنر دوستان انقلابی از بدو تولد شجره طیبه انقلاب اسلامی تا کنون و تا زمانی که نام انقلابمان بر تارک جهانیان بدرخشد؛ یک الگو و چراغ راه خواهند داشت و آن هم سید مرتضی آوینی خواهد بود.

آوینی یکی از هزاران ثمره پدر معنوی این انقلاب، خمینی کبیر رحمت الله علیه بوده و در بهترین زمان با تاسی از سخن نبی مکرم اسلام (ص) که فرمود: اِنّ لِرَبِّکُم فی اَیّامِ دهرِکُم نَفَحات، الّا فَتَعَرّضُوا لَها؛ از نفحات الهی بهره برده و تبدیل به سید شهیدان اهل قلم شد.

بیشتر بخوانید:

تجلیل از احمدرضا درویش در بنیاد فرهنگی روایت فتح

سید مرتضی آوینی فرزند صالحی است که همواره باعث افتخار انقلاب اسلامی بوده و قطعا پدر بزرگوارشان هم به وجود برکات آن شهید بالیده است.

آوینی فردیست که همواره قدم‌هایش مسیر هنر متعالی را مشخص کرده و ما امروز بر خود می بالیم که تمامی تلاشمان ادامه دادن راهش بوده و با جانمان از آرمانش دفاع کنیم.

قطعا این پدر بزرگوار و زحمت کش به گواهی سخن پیامبر اکرم (ص) که فرمود: الوالد وسط ابواب از برکات و ثمرات آن شهید والامقام بی بهره نخواهد بود.»

غَفَرَالله لَنا ولَهُ ان شا الله

سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس