کد خبر 1010632
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
علیرضا اسدی

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:متاسفانه آقای صنیعی‌فر به تعهداتش عمل نمی‌کند و این می‌شود که بازیکنان اعتراض می‌کند و تمرین تعطیل می‌شود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که کانال اطلاع‌رسانی باشگاه نساجی امروز اعلام کرد علیرضا اسدی مانع از برگزاری تمرین این تیم شده اما مدیرعامل باشگاه نساجی این موضوع را تکذیب کرد.

 

علیرضا اسدی در خصوص خبری که روی رسانه رسمی باشگاه نساجی منتشر شده است، اظهار داشت: وقتی چنین خبری را اعلام می‌کنند باید از دو منظر آن را نگاه کرد. آنها ابتدا می‌خواهند بگویند مدیرعامل قبلی بدون حکم توانست جلوی برگزاری تمرین را بگیرد.نگاه اشتباه در این متن آکنده از ناتوانی در قلم است. در شرایطی که مطمئن باشید آنها نتوانسته‌اند بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنند که تیم تمرین کند. چون امروز من آنجا حضور نداشتم.

وی افزود:‌نمی‌دانم چرا بعضی‌ها همه چیز را متکبرانه می‌بینند؟ رابطه‌ها باید انسانی باشد. من از شما سؤال می‌پرسم وقتی اجازه نمی‌دهند بیانیه یکی از مالکان در رسانه رسمی باشگاه منتشر شود معنی این موضوع چیست؟ این نوعی بی‌حرمتی است و نگاه بالا به پایین را نشان می‌دهد.  

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد:‌آقایان می‌خواهند به همه از بالا تا پایین نگاه کرده و کاری کنند همه افراد حاضر در باشگاه از تصمیمات‌شان اطاعت کنند. این ادبیات در هیچ جا جواب نخواهد داد. هر انسانی در هر سطحی که باشد با پول و بی‌پول به احترام نیاز دارد. 

اسدی افزود:‌اگر حق مردم را بدهید نه کسی تمرین را تعطیل می‌کند و نه اتفاق دیگری رخ می‌دهد. متاسفانه آقای صنیعی‌فر به تعهداتش عمل نمی‌کند و این می‌شود که بازیکنان اعتراض می‌کند و تمرین تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به خبر منتشر شده در رسانه باشگاه نساجی گفت: اگر من تمرین را تعطیل کردم فردا در زمین تمرین حاضر شده و بازیکنان صحبت می‌کنم تمرین کنند. ولی شما بدانید وقتی تمرین تعطیل می‌شود باید تعهدات مالی انجام شده و رفتار مناسبی با طرفین صورت بگیرد. در بلندمدت نگاه متکبرانه هرگز جواب نمی‌دهد. 

بیشتر بخوانید:

موافقت صنیعی‌فر با استعفای اسدی

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سؤال که ‌آیا واقعا  از مدیرعاملی نساجی استعفا کرده بود،‌گفت:‌بعضی مواقع چون می‌خواهیم مشکلی را حل کنیم بیشتر آن را گره می‌زنیم. این مسائل فرار رو به جلو است و مشکلات را حل نمی‌کند. بین من، مالک و بازیکنان تعهدی است که هر کدام از طرفین به تعهدات عمل نکنند بقیه دچار مشکل می‌شوند. 

اسدی در خصوص اینکه آیا او در حال حاضر مدیرعامل هست یا خیر،اضافه کرد: اگر شما مالکیت را 50 به 50 بدانید من مدیرعامل هستم. نمی‌دانم چرا از آقای صنیعی‌فر سؤال نمی‌شود که آیا باشگاه هیأت مدیره دارد یا خیر. من در هیأت مدیره دو نفر بیشتر نمی‌بینم و یکی آقای حدادیان است و یکی صنیعی‌فر. اگر از من می‌پرسید فکر می‌کنم هیأت مدیره‌ای وجود ندارد. 

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سؤال که آیا در این شرایط می‌تواند با صنیعی‌فر همکاری دوباره داشته باشد،‌گفت:‌ایده من این است که در همه فضاها باید کار شود و اگر کار نکنیم فضا بدتر می‌شود. به هر حال تجربه به دست می‌آید اما باید از محافظه‌کاری دست برداشت. رابطه‌ها همه نیاز به احترام متقابل دارد. 

اسدی در خصوص اینکه نساجی برای بازی با استقلال آماده می‌شود ولی تمرین نمی‌کند، گفت:‌مهم نیست که با کدام تیم بازی داریم وحدت تیمی از همه چیز مهمتر است. برد وحدت ایجاد می‌کند و باخت هم ممکن است بعضی مواقع باعث ایجاد وحدت شود اما نتیجه همه این مسائل باید با احترام صورت گیرد. بعضی مواقع مقاومت مقابل مستکبران احساس خوبی ایجاد می‌کند. همه فوتبال بازی می‌کنند که احترام‌ها ایجاد شود و ما همه باید در خدمت اخلاق باشیم.

وی گفت: آن شخصی که کار خدمات تیم را انجام می‌دهد اگر قلبش بشکند حتی اگر 50 میلیون نفر هم پشت تیم باشند مطمئنا آهش دامن تیم را خواهد گرفت. بترسیم از شکستن دل آدم‌ها و مطمئن باشید من کم حرف و کم مصاحبه اگر وظیفه بدانم که برای احقاق حق صحبت کنم از تمام زندگی‌ام هزینه خواهم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس