کد خبر 1010367
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
لالیگا

سازمان لالیگا باز هم در پرونده ای حقوقی شکست خورد.

به گزارش مشرق، به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت، دادگاهی در اسپانیا تصمیم گرفت تا مجوز موقت برگزاری یک مسابقه از لالیگا در کشور آمریکا را به لالیگا ندهد.

قرار بود دیدار دو تیم ویارئال و اتلتیکومادرید در روز 6 دسامبر 2019 در ورزشگاه هارد راک میامی برگزار شود. در شرایطی که سازمان لالیگا (با توجه به عقد قراردادی 15 ساله با شرکت رسانه ای Relevent برای برگزاری یک مسابقه لالیگا در هر فصل در آمریکا) قصد داشت این بازی را در کشور آمریکا برگزار کند، اتحادیه سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) با چنین تصمیمی مخالفت کرد تا دادگاه در این خصوص تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید:

ساعت ال کلاسیکو مشخص شد

دادگاه در این مرحله، موقتا اجازه برگزاری دیدار ویارئال-اتلتیکومادرید را صادر نکرده و قرار است در ماه فوریه 2020 یک تصمیم دائمی اتخاذ کند؛ این که آیا RFEF اجازه آن را دارد که در مقابل برگزاری مسابقات فوتبال لالیگا در آمریکا (به شکل کلی و نه موقت) ایستادگی کند یا خیر. 

سازمان لالیگا با انتشار بیانیه ای ضمن پذیرش حکم اولیه دادگاه، ابراز امیدواری کرده رای اصلی (فوریه 2020) به نفع لالیگا باشد تا آن ها بتوانند مطابق قرارداد 15 ساله خود با Relevent دیدارهایی را در هر فصل در کشور آمریکا برگزار کنند.

ویارئال و اتلتیکومادرید هر دو موافقت خود را با برگزاری مسابقه شان در میامی ابراز کرده بودند اما اکنون و مطابق این حکم، بازی روز 6 دسامبر در ورزشگاه دلاسرامیکا به میزبانی ویارئال برگزار خواهد شد. 

در فصل گذشته نیز لالیگا تصمیم داشت دیدار بارسلونا-ژیرونا را در آمریکا برگزار کند اما بارسلونا با بهانه "عدم رسیدن به توافق در باشگاه" با انتقال بازی مخالفت کرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس