بازیگر زن

امید است نهادهای نظارتی که اوضاع سینمای ایران را کنترل می کنند نسبت به درباره منشاء این پول ها که اینگونه با سخاوت و بدون نگرانی در سینما هزینه می‌شود،واکنش نشان دهند.

به گزارش مشرق، یکی از بازیگران زن سینمای ایران برای حضور در فیلمی سینمایی، وقتی با اصرار کارگردان برای تراشیدن موی سرش مواجه شد، برای انجام این کار مبلغ پانصد میلیون تومان علاوه بر رقم دستمزدش برای بازی در فیلم مطالبه کرد.

 این بازیگر زن سینمای ایران که وارد چهارمین دهه زندگی خود شده و به واسطه والدین هنرمند خود از چهره های شاخص سینما و تلویزیون ایران است، به تازگی با پیشنهاد یکی از کارگردان های سینما برای حضور در نقشی خاص مواجه شد. نقشی که لازمه آن تراشیده شدن موی سر آن بازیگر بود. بازیگر مذکور که پیشتر سابقه همکاری با آن کارگردان را نیز در کارنامه کاری خود داشت، خطاب به کارگردان فوق اعلام کرد «هر کاری نرخی دارد» و برای تراشیدن موی سر خود مبلغ پانصد میلیون تومان طلب کرد که علاوه بر دستمزد وی باید به او پرداخت می شد. نکته جالب توجه اینکه سرمایه گذار این فیلم نیز شخصی [...] است که در سال های اخیر در سینمای ایران به شدت فعال شده و چندین فیلم در همین مدت کوتاه ساخته و امسال نیز چند فیلم در جشنواره فیلم فجر دارد. این سرمایه گذار که به ریخت و پاش های فراوان و پرداخت دستمزدهای کلان در سینما شهرت دارد و البته درباره منشاء سرمایه های او سوال های فراوانی برای اهالی سینما وجود دارد؛ با این بازیگر وارد مذاکره شد و سرانجام موفق شد از وی ۲۳۰ میلیون تومان تخفیف بگیرد و با اهدای چکی به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان به وی در کمال خونسردی و خرسندی، او را مجاب به تراشین موی سرش کند. بازیگر فوق نیز این کار را انجام داد و سپس کلاه گیس به سر گذاشت؛ به گونه ای که اخیرا در یکی از مراسم های رسمی خانوادگی اش که مشاهده شده، با کلاه گیس در مراسم حاضر بوده است.

بیشتر بخوانید:

کلاه گیس؛ شوخی سینمایی با ارزشها!

به نظر می رسد علت علاقه سازندگان فیلم به کچل کردن این بازیگر، این است که احتمالا قرار است او در فیلم بدون حجاب ـ روسری یا مقنعه ـ نمایش داده شود. ایده ای که سال ها قبل توسط مسعود کیمیایی در سرب و درباره فریماه فرجامی صورت گرفت؛ البته فرجامی در آن زمان طلب چنین دستمزدی نکرد و برای موی سرش «نرخ» نگذاشت و به عنوان یک بازیگر متعهد و توانا، این کار حرفه ای را برای بهتر شدن نقش خود انجام داد اما چنین رویه ای در میان بازیگران جدید ظاهرا معنا و مفهوم ندارد! بازیگر فوق در سال های اخیر حضور ضعیفی در سینمای ایران داشته و فیلم هایش نیز در گیشه نفروخته و البته در کنار بازیگری به امور طراحی نیز مشغول است و شاید این فیلم، هم مشکلات مالی او را حل کند و هم اینکه او را به روزهای اوج بازگرداند.

سینما مثبت امیدوار است نهادهای نظارتی که اوضاع و احوال سینمای ایران را به شدت و دقت تمام کنترل می کنند و نسبت به آن واکنش نشان می دهند، درباره منشاء این پول ها که اینگونه با سخاوت و بدون نگرانی در سینما هزینه می شود نیز تحقیق کنند و نسبت به آن واکنش نشان دهند.

منبع: سینمامثبت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    19 3
    به درک
  • FR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    28 2
    کی بود حالا؟ کی میشه این فرهنگ مضخرف کلی گویی تموم بشه در ایران
  • مرصاد IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    11 2
    ولنگاری فرهنگی ؛ در خواب زمستانی مسئولان !!
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    5 3
    کار خوبی کرده همه دارند یه جوری دزدی میکنند اونیکه ادم خوبه سرش کلاه میره
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    0 0
    ل ح رو می گید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس