کد خبر 1010188
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کشتی

حضور ۲ تیم ایرانی در مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان قطعی است و در خصوص احتمال حضور تیم سوم براساس شرایط تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان قرار است 14  و 15 آذر به احتمال فراوان در ارومیه برگزار شود، مسابقات کشتی آزاد نیز طبق برنامه قبلی به 28 و 29 آذر در بجنورد موکول شده است.

قرار است تیم‌های اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی سهمیه حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان را دریافت کنند که مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ فرنگی روز سه شنبه در یزد برگزار شد و تیم‌های بازار بزرگ، سیناصنعت و هیئت کشتی سیرجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید:

ستارگان ساری از لیگ برتر انصراف داد +نامه

مرحله پایانی لیگ آزاد نیز قرار است 30 آبان به انجام رسد که هنوز تیم‌های راه یافته به این مرحله قطعی نشده‌اند.

باتوجه به اینکه در سال‌های گذشته نیز دستورالعمل ثابتی درخصوص تعداد تیم‌های ایرانی شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های جهان وجود نداشت، از نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی در خصوص تعداد  تیم‌های ایرانی که امسال برای این مسابقات مجوز می‌گیرند، سوال پرسیدیم که وی گفت: حضور دو تیم ایرانی که قطعی است اما اگر تعداد تیم‌های خارجی کم باشد، شاید به این سمت برویم که تیم‌های ایرانی بیشتری در مسابقات شرکت کنند، البته تعداد تیم‌ها از سه تیم بیشتر نخواهد شد. دعوت‌نامه ابتدایی را برای تیم‌های خارجی فرستاده‌ایم و برخی تیم‌ها هم در این باره تماس گرفته‌اند مثل تیم هلند، به زودی شرایط برگزاری رقابت‌ها نیز اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس