میشل عون نمایه

رئیس جمهور لبنان نسبت به تشکیل کابینه جدید لبنان تا چند روز آینده ابراز امیدواری کرد.

به گزارش مشرق، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع انتصاب مأمور تشکیل کابینه و فرآیند تشکیل کابینه این کشور، تا چند روز آینده دولت جدید لبنان تشکیل شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش عون به حذف حزب‌الله از دولت

آیا حزب الله با روی کار آمدن یک دولت تکنوکرات مخالف است؟

پیش بینی سفیر روسیه درباره تحولات لبنان

میشل عون امروز (پنجشنبه) گفت: «خواسته‌های متحصین در میادین موضوع پیگیری است و یکی از اولین اهداف دولت پیش روست که ما در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک شکل بگیرد.»

به نوشته وبگاه خبری روسیا الیوم، رئیس جمهور لبنان تأکید کرد: «رسیدگی و توجه به جدیدترین تحولات مبتنی بر منافع ملی است که برای دستیابی به اهداف مورد نظر، همکاری همه را لازم دارد.»

وی از متحصنین لبنانی خواست سریعا خیابان‌ها را باز کنند تا چرخ اقتصاد کشور حرکت کند.

رئیس جمهور لبنان امروز میزبان هیأت‌های اقتصادی لبنان به منظور اطلاع از پیشنهادهای آنها برای رسیدگی به امور اقتصادی کشور و برون رفت از بحران کنونی بوده است.

عون دیروز با هشدار درباره وخامت اوضاع اقتصادی لبنان در سایه ادامه اعتراضات این کشور تاکید کرده بود که آغاز استخراج نفت و گاز به بهبود تدریجی اوضاع کمک می‌کند.

تظاهرات لبنانی‌ها امروز پنجشنبه برای بیست و نهمین روز متوالی ادامه داشت. آنها علاوه بر اعلام اعتصاب عمومی راه‌های اصلی را مسدود کردند و همچنان از دولت می‌خواهند برای بهبود اوضاع معیشتی سریع‌تر اقدام کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس