ویلموتس

سرمربی تیم ملی گفت:همه تلاش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه در برابر کامبوج می کنیم.

به گزارش مشرق، مارک ویلموتس در نشست خبری پس از دیدار مقابل عراق عنوان کرد: ۱۵ دقیقه سخت را در ابتدای بازی داشتیم. سپس گل خوردیم و در ادامه بازی را به دست گرفتیم و کنترل کردیم. اما در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شدیم و ۱۰ نفره هم شدیم‌.این شکست ما را ناگزیر می کند در بازی های بعدی ۱۲ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های کاتانچ پس از شکست ایران

وی درباره اینکه چه نگاهی به صعود دارد گفت:ما همه تلاش مان را برای بازی های خانگی و همچنین مسابقه خارج از خانه در برابر کامبوج می کنیم.
سرمربی تیم ملی درباره دو شکست پیاپی عنوان کرد:  ما حداقل می توانستیم در 2 بازی مقابل بحرین و عراق 2 امتیاز بگیریم اما این اتفاق رخ نداد.شاید بهتر باشد بگویم در این باره بدشانسی آوردیم و این مسابقه می توانست مساوی شود.
ویلموتس درباره توصیفش از شرایط بازی و اینکه آیا این شکست عواقب کارت قرمز برای کاپیتان ایران بود اظهار داشت: من ۳۰ سال است در فوتبال هستم.هیچ وقت یک نفر را نباید مقصر قلمداد کرد. همه ما در شکست مقصریم و یک نفر مقصر نیست.اشتباهاتی در این بازی داشتیم.در هنگام یارگیری دچار اشتباهاتی شدیم.در کنار آن ۱۰ نفره هم شدیم‌.
وی درباره اینکه گفته می شود رسانه های ایران این شکست را به دلیل غیبت جهانبخش و عزت اللهی ارتباط داده اند تصریح کرد:اینطور نیست. جهانبخش و عزت اللهی مدتی است بازی نکرده اند.علاوه بر این حاج صفی را به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه در اختیار نداشتیم.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه 2 بر یک مقابل عراق شکست خورد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    8 0
    منتقدان کی روش الان کجان؟خوشی زده بود زیر دلشون که با پرتغال مساوی میکزدند تنها با یک گل مغلوب اسپانیا شدند اونهم گل شانسی
  • رضا IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    8 0
    شما اصلا جلواین 2تاتیم بازی نکردین که بخوای امتیاز بگیی. عراقیها با انگیزه و غیرت بازی کردن و بازیکنان ایران در نهایت بی انگیزگی و بی غیرتی. اصلا دنبال برد نبودن چون همشون اشباع هستن اصلا تلاشی تو بازیکنای ایران نبود غیر از یکی 2 نفر
  • محمد IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    11 0
    وقتی برای مساوی بری تو زمین معلومه که می بازی! این قانون فوتباله آقای ترسو
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    9 2
    شما خوش شانسی! پول های مفت که بد نیست. اگر مقابل بحرین و عراق ببازیم دیگر برای چه با مربی خارجی!
  • ناشناس IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    0 0
    دقيقا درست ميگه، بدشانسي بود ولي سوال اينجاست چرا يك فوتبال هجومي اجرا نكرديم كه با بدشانسي در وقت اضافه امتياز را بدهيم؟
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    2 0
    حیف این پولا که باید نصیب این خیکی بشه. خدا کنه استعفا بده
  • اصغر IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    1 0
    اعدام کمترین کاری است که باید برای اعضای فدراسیون فوتبال و بازیکنان در نظر گرفت این ها آبروی ایران را بردهاند
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    1 0
    نه عزیز برادر مسئله بدشانسی نبود مسئله، مسئله پورسانتهای دلاری برای آوردن یک سیاستمدار به کرسی سرمربیگری ایرانه و الا با سرمربیانی وطنی و چنین بازیکنانی نتایج بمراتب بهتری میگرفتیم، از طرفی اگر مسئله، مسئله سرمربی خارجیه که باید امتحان پس داده ای مثل مربی استقلال به تیم ملی راه میافت.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    شما را با خدا ، ای وزیر بی تدبیر ،این مربی در قواره تیم ملی نیست آقای فدراسیون فوتبال تنبل فکری بحال تیم ملی کنید خاک بر سرتان با بیت المال چه می کنید
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    1 0
    ظاهرا این مربی بعد از دریافت پول قصد رفتن دارد این تکنیک و تاکتیک دیروز در زمین واقعا تاسف انگیز بود کجا دنیا یک فرد 37 ساله را هافبک در بازی ملی می گذارند.این مسئولین بی لیاقت تا کی می خواهند با این خارجی های به کشور خیانت کنند..
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    صد رحمت به کی روش. خدا پدرش را بیامرزد. در تهران بازی ما در مقابل تیم های عربی سخت تر است تا در خانه حریف. مربی خارجی هم ترجیح می دهد که ما ببازیم. قراردادش طوری هست که پولش را می گیرد. پس اگر حذف بشویم هم از طرف اعراب به سود می رسد و هم عقده غربی ها را روی ما می گشاید. ای کاش یک مربی جوان با شرف اسپانیایی می آوردید. اسپانیایی هایی داریم که شرافتشون بالاتر از هر چیز هست و دنبال عقده گشایی و کسب درآمد از ما نیستند. خلاصه فدراسیون فوتبال ایران به اندازه قطر هم عقل و شعور سالم در سازمانش ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس