کد خبر 1010115
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
سرکو کاتانچ

سرمربی تیم ملی عراق بعد بازی با ایران گفت: در ابتدا باید از تمام بازیکنان به خاطر این جوانمردیشان در این بازی تشکر کنم و این برد را به ملت عراق تبریک می گویم.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در چهارمین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف عراق رفت و این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک به نفع عراق به پایان رسید.

کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق بعد از این بازی گفت: در ابتدا باید از تمام بازیکنان به خاطر این جوانمردیشان در این بازی تشکر کنم و این برد را به ملت عراق تبریک می گویم. از نتیجه به دست آمده خوشحالم.

بیشتر بخوانید:

ایران چگونه از گروه C صعود می‌کند؟

وی افزود:مردم عراق در چنین شرایطی مستحق پیروزی بودند و امیدواریم این برد باعث خوشحالی آنها شده باشد. من از برد خوشحالم ولی از الان به فکر بازی بعدیمان مقابل بحرین هستم تا با تمرکز در آن بازی نیز به پیروزی برسیم. مهمترین چیز کار و تلاش در هر بازی است.

سرمربی عراق عنوان کرد:می دانیم در این بازی نتیجه بسیار مهم بود ولی افراد نباید بعد از یک بازی بگویند که مربی خوب یا بد است. اگر ما در این بازی خوب بازی می کردیم و می باختیم نشان از بدی مربی نیست. از بازیکنان می خواهم تنها روی بازی ها تمرکز کنند.

کاتانچ درباره حساسیت دیدار ایران و عراق گفت: از حساسیت دربی ایران و عراق در آسیا آگاهی داشتم به همین خاطر سعی کردم به بازیکنانم بگویم که تنها به بازی تمرکز کنند و از هر گونه حاشیه سازی دوری کنند. کار کردن در این منطقه واقعا سخت است چون مربی از هر لحاظ زیرفشار زیاد است و کار طاقت فرسایی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    خاک بر سر فدراسیون فوتبال ایران با آن انتخاب مربی بی برنامه دو تا برد شناسی بوده نه بازی خوب فوتبالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس