کد خبر 1010114
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
دستگیری

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شروری که با سلاح سرد ۲ تن از اعضای یک خانواده را مصدوم کرده بود، خبر داد و گفت: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در توضیح این خبر اظهار کرد: روز گذشته وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح با سلاح سرد در محله فلاح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و شهروندان اظهار داشتند: فرد شرور ضمن درگیری با ۲ تن از اعضای یک خانواده، با سلاح سرد آنان را مصدوم و از محل گریخته است.

بیشتر بخوانید:

استخدام نوچه توسط شرور سابقه دار در فضای مجازی

کلاهبرداران سایت‌های فروش اینترنتی دستگیر شدند

ماجرای آدم کشی «شاه توت» در لانه سیاه

وی عنوان کرد: تیمی از ماوران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند که عوامل اورژانس نیز در محل حاضر هستند.

وی با اشاره به اینکه به علت شدت جراحات وارده هر ۲ مصدوم به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند، بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مصدومان اعضای یک خانواده بوده و فرد شرور را از قبل می شناختند. به علت اختلاف مالی که داشتند فرد شرور در روز حادثه با آنان درگیر و سپس با سلاح سرد آنان را مصدوم کرده است.

راستی افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی محله فلاح، مخفیگاه متهم تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و با هماهنگی های قضائی، ماموران اعزامی موفق شدند، این فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده ۲۸ ساله و سابقه دار می باشد، خاطر نشان کرد: متهم ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اتابک IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    14 0
    قرص سیانور بهش بخورانید بعد هم بگید که در زندان خودکشی کرد. این ارازل و اوباش باید حذف بشه از جامعه.
    • محمد IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
      2 2
      شما با قاتلان خاشوقچی فامیل نیستی؟؟؟،
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 4
    هفته پیش یک پلیس را دیدم که دزدها پایش را شکسته بودند. آقا از هر راهی که بلد هستید خواهش می کنم که حقوق پرسنل نیروی انتظامی را افزایش بدهید. یک پلیس که در طول روز با این همه خطر مواجه است باید دست کم ماهیانه معادل 1500 دلار حقوق بگیرد. این چه معنی می دهد که یک ستوان پلیس با 20 سال سابقه دریافتی 2.3 میلیون تومانی داشته باشد؟ اگر دولت پول ندارد برای امنیت مردم، اداره اوقاف و آستان قدس که پول دارند. این پلیس ها هستند که با جان فشانی حافظ امنیت مردم هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس