کد خبر 1010075
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
نوراللهی

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی عراق و ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین به تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران، در گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بین‌المللی امان، اردن به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت. مهند علی در دقیقه 11 برای عراق و احمد نوراللهی در دقیقه 25 برای ایران گلزنی کردند.

ترکیب تیم ملی عراق: محمد حمید، ربین سولاقا، احمد ابراهیم، سعد ناطق، علاء مهلاوی، علی عدنان، صفا هادی، امجد عطوان، بشار رسن، همام طارق و مهند علی.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، امید ابراهیمی، محمد محبی، مهدی طارمی، مسعود شجاعی و سردار آزمون.

داور: گریشانتا دیلان پررا

دقیقه 3: اشتباه خط میانی ایران در دفع توپ، مهند علی را در موقعیت خوبی قرار داد. این بازیکن با حرکت به سمت محوطه جریمه خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که شوت او را در لحظه آخر مدافع ایران دفع کرد.

دقیقه 6: ارسال بشار رسن روی دروازه ایران از روی ضربه ایستگاهی مهند علی را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت، اما کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه 9: عراقی‌ها در پشت محوطه جریمه ایران در موقعیتی مناسب صاحب ضربه ایستگاهی شدند که بشار رسن به صورت مستقیم قصد باز کردن دروازه بیرانوند را داشت، اما توپ او با فاصله‌ای کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: ارسال بشار رسن از سمت راست روی دروازه ایران ضربه علی عدنان را به دنبال داشت که بیرانوند موفق به دفع توپ شد، اما امید ابراهیمی در دفع توپ برگشتی تعلل کرد تا مهند علی دروازه ایران را باز کند.

دقیقه 15: توپ ارسالی روی محوطه جریمه عراق برای سردار آزمون، در حالی به سمت دروازه این تیم رفت که محمد حمید از دروازه‌اش خروج کرده بود و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 16: علاء مهلاوی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 20: تیم ایران صاحب موقعیتی از روی ضربه ایستگاهی شد که مسعود شجاعی توپ را از سمت راست به تیر دوم کشید، اما بازیکنان ایران نتوانستند از این ارسال استفاده کنند.

دقیقه 22: صفا هادی با شوتی از راه دور قصد داشت دروازه ایران را باز کند که بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه 25: حرکت محمد محبی روی خط عرضی پاس به بیرون او را به دنبال داشت و احمد نوراللهی پس از تصاحب توپ و عبور از مدافعان با شوتی توپ را به تور دروازه عراق چسباند.

دقیقه 26: علی عدنان در درگیری با رامین رضاییان ضربه‌ای را با آرنج به صورت مدافع ایران کوبید که داور مسابقه او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 44: ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب برای ایران به دست آمد که رامین رضاییان قصد داشت به صورت مستقیم دروازه عراق را باز کند، اما توپ او پس از برخورد به قسمت بیرونی تیر دروازه به اوت رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس