حسین فریدون

یک منبع آگاه گفت: با دستگیری و بازگرداندن رسول دانیال‌زاده به کشور، به‌زودی ابعاد جدیدی از پرونده اتهامات حسین فریدون، روشن خواهد شد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با دستگیری و بازگرداندن رسول دانیال‌زاده به کشور به‌زودی ابعاد جدیدی از پرونده اتهامات حسین فریدون روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی قوه قضائیه: دانیال‌زاده در پرونده حسین فریدون به اتهام پرداخت رشوه محکوم شده بود

جدیدترین شکار سپاه پاسداران کیست؟/ مفسدان فراری منتظر باشند +عکس

به گفته این منبع آگاه، با متواری شدن دانیال‌زاده عملا بخش‌های مهمی از نحوه ارتباطات اقتصادی وی با فریدون مبهم باقی مانده بود که حالا با اعترافات این فرد، دستگاه قضا امکان تکمیل این موارد را در پرونده حمایت فریدون خواهد داشت.

رسول دانیال‌زاده یکی ابربدهکاران بانکی کشور، برای نفوذ در ساختار بانک‌ها برای اخذ تسهیلات و وام، اقدام به پرداخت رشوه‌های سنگین به مقامات و مدیران ارشد می‌کرده است.

این گزارش می‌افزاید: دانیال زاده از طریق حسین فریدون توانست تا بسیاری از مدیران عامل بانک ها را تغییر داده و همراه کند؛ 31 میلیارد رشوه به حسین فریدون عملا باعث شد او برای تحقق اهداف خود تا حدود زیادی موفق شود.

بر پایه این گزارش، ماه گذشته دادگاه تجدید نظر حسین فریدون را به اتهام اخذ رشوه به پنج سال حبس قطعی محکوم کرد. دادگاه همچنین فریدون را به جزای نقدی و رد مال به مبلغ ٣١ میلیارد تومان محکوم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    4 0
    فعلا اخرین سلطانه با این همه سلطان یه چند تا حریم سلطان میشه ساخت
  • حسين DE ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    3 0
    چشم حسن آقا روشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس